2015 סיאט לאון קופרה החדשה
סיאט לאון קופרה החדשה נוחתת בישראל.

חטיבת סיאט, מבית צ'מפיון מוטורס, מודיעה היום (ד') על תחילת השיווק של סיאט לאון קופה 2015 החדשה, גרסת הביצועים של הלאון המחליפה בחברה את הקופרה R היוצאת. הלאון קופרה החדשה תוצע בגרסת 280 החזקה יותר של הדגם (לעומת גרסת ה-265), עם תיבת DSG-6, ברמת גימור אחת ובמרכב 3 דלתות (SC) ו-5 דלתות.

 

המחיר שנקבע לקופרה החדשה, המכונית החזקה ביותר בסגמנט שלה, עומד על 214,900 שקל למרכב ה-3 דלתות ו-219,900 שקל למרכב החמש דלתות, מחיר תחרותי למדי ביחס למתחרות כגון גולף GTI, רנו מגאן ספורט, אלפא ג'ולייטה QV ועוד.

 

כאמור, בסיאט ישראל החליטו לשווק את הקופרה החדשה בגרסתה החזקה יותר המצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו TSI בהספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ, זאת לעומת 265 כ"ס בגרסה החלשה יותר - המומנט זהה בשתי הגרסאות. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים DSG כפולת מצמדים המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני.

 

ביצועים: 5.7 שניות 0-100 קמ"ש (5.8 שניות בדגם 5 דלתות) ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.4 ק"מ לליטר בדגם השלוש דלתות ו-15.1 ק"מ לליטר בדגם החמש דלתות. 

 

2015 סיאט לאון קופרה החדשה

 

הקופרה החדשה משווקת כסטנדרט עם מערכת בולמים אדפטיבית DCC, שליטה על המערכת נעשית דרך בורר מצבי נהיגה במסך המרכזי (SEAT DYNAMIC DRIVE ) השולט על קשיחות הבולמים, תגובת המנוע, מהירות העברת ההילוכים ותגבור ההיגוי. הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה המכני בדגם משולב עם מערכת XDS והוא מסוגל להעביר עד 100% מהמומנט לאחד הגלגלים הקדמיים. בקרת היציבות בדגם ניתנת לניתוק מלא.

 

סיאט לאון קופרה החדשה תוצע ברמת גימור אחת, נדיבה למדי, הכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי "6.5 עם דיבורית BT, כניסת USB, מערכת שמע עם 10 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, גג פנורמי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה, חיישני תאורה וגשם, תאורת LED מלפנים ומאחור, חישוקי "19, מושבי ספורט עם ריפוד עור משולב באלקנטרה ועוד. מערכת המולטימדיה בדגם היא מהדור החדש של סיאט (SEAT SYNCE) והיא כוללת את מערכות ההפעלה לרכב של גוגל ואפל לסנכרון מלא של הסלולרי עם מסך הרכב כולל שימוש באפליקציות כגון ניווט, חיפוש באינטרנט ועוד. בתחום הבטיחות, הקופרה החדשה מצוידת כסטנרט במערכת בלימה אוטו', 9 כריות אוויר ועוד. 

 

לרוכשים תוצע אופציה להתאמה אישית של העיצוב באמצעות חבילת צבעים של שחור, לבן או כתום. במסגרת זו יוכלו הלקוחות להעניק צבעים שונים, לפנסי האיתות החיצוניים, תיחום הגריל הקדמי ובתי הגלגלים. מחיר החבילה יעמוד על 10,000 שקל. 

 

מפרט טכני מלא - סיאט לאון קופרה החדשה.

 

צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט, בצ'מפיון מוטורס: "דגם ה- Leon Cupra הוא ספינת הדגל של המותג הספרדי. ה- Cupra החדשה בשושלת מביאה איכות, ביצועים וטכנולוגיה, המוכרים מסגמנטים גבוהים יותר, אל תוך סגמנט המשפחתיות הקומפקטיות, והינה הדרך המהנה ביותר שאפשר לנהוג היום במשפחתית בישראל. כרכב חדש לחלוטין חושפת ה- Leon Cupra את נקודות העוצמה של סיאט: עיצוב דינמי, עוצמה וכוח, לצד חווית נהיגה ושימושיות, הדגם מייצג את מהות ערכי המותג והתשוקה לשלמות. אנו מאמינים כי ה- Cupra הינה צעד נוסף וחשוב תדמיתי, באסטרטגיית הצמיחה של סיאט בישראל"

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.