2019 סיטרואן C5 איירקרוס מציע שפע של אבזור וטכנולוגיה, מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 130-180 כ״ס ומערכת מתלים מתקדמת המבטיחה נוחות מושלמת בכל תוואי נסיעה. 

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, החלה בשיווק סיטרואן C5 איירקרוס (Aircross) בישראל, המתחרה של סיטרואן לקיה ספורטאז׳, יונדאי טוסון, פיג׳ו 3008 ועוד. סיטרואן C5 איירקרוס ישווק בישראל עם מנועי 1.5 דיזל 130 כ״ס או 1.6 טורבו בנזין 180 כ״ס המשודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו׳, בשתי רמות גימור, עם שפע של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובמחיר החל מ-149 אלף שקל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

סיטרואן C5 איירקרוס מבוסס כמו פיג׳ו 3008 על פלטפורמת EMP2 אך הוא זכה לבסיס גלגלים ארוך יותר של 2.73 מטר לעומת 2.67 מטר בפיג'ו. בנוסף, C5 איירקרוס מצויד בשורה שנייה עם שלושה מושבים נפרדים הנעים על מסילה כמו ב-5008 הגדול יותר - את המושבים אף ניתן להסיר לחלוטין מהרכב. שאר מידות הדגם סטנדרטיות יותר: 4.50 מטר אורך, 1.84 מטר רוחב, 1.67 מטר גובה ונפח תא המטען עומד על 580-720 ליטר, בהתאם למיקום השורה השנייה.

 

2019 סיטרואן C5 איירקרוס
סיטרואן C5 איירקרוס.

סיטרואן C5 איירקרוס נושא את שפת העיצוב העדכנית של סיטרואן, אותה הספקנו להכיר בישראל עם ה-C3 איירקרוס או C4 קקטוס החדש. זו כבר לא סיטרואן של פעם עם עיצוב אוונגרדי שאוהבים או שונאים אך זו עדיין סיטרואן עם נגיעות עיצוב ייחודיות ומראה לא שגרתי. גם תא הנוסעים כבר לא מנסה להמציא את הגלגל מחדש, וזה לחיוב כמובן, עם סידור הגיוני של מערכי השליטה השונים, שפע של תאי אחסון שימושיים וגדולים ועוד. כמו העיצוב החיצוני גם כאן נוכל למצוא נגיעות עיצוב ייחודיות ושימוש בחומרים המשתדלים להעניק לנוסעים תחושה נינוחה ונעימה. סיטרואן מבטיחה חווית נסיעה שקטה, גם בזכות זיגוג כפול בחלונות הצד.

 

סיטרואן C5 איירקרוס 2019
שפע של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.

כיאה לדגם של סיטרואן ומה שאמור להיות אחת מנקודות החוזקה של הדגם, דגש רב בפיתוח הדגם ניתן לתחום נוחות הנסיעה. זה מתחיל ממושבי הכורסא המרווחים המשלבים מספר ספוגים לנוחות מרבית (ברמת האבזור הגבוהה) ומסתיים במערכת הבולמים החדשה של סיטרואן - Progressive Hydraulic Cushion. בסוף מהלך הבוכנה סיטרואן התקינה שני מעצורים הידראוליים עם קפיצים, לכל כיוון שיכוך, במקום מעצור גומי פשוט. השילוב הזה מאפשר לייצר בולמים רכים יותר לנוחות משופרת ברוב התנאים ובמפגש עם שיבושים משמעותיים יותר, המעצורים ההידראוליים בסוף המהלך מאפשרים ספיגה הדרגתית יותר לעומת מבולמים רגילים. סיטרואן טוענת כי מערכת הבולמים שלה מציעה תחושה של "שטיח מעופף" במעבר על שיבושים על פני הכביש. 

 

C5 איירקרוס - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

C5 איירקרוס ישווק בישראל עם שני מנועים המוכרים לנו מה-3008, מנוע 1.6 ליטר טורבו THP עם 180 כ״ס ומנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר עם 130 כ״ס. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ וההנעה בדגם קדמית בלבד.

 

1.6 טורבו: 180 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומנט מרבי של 25.5 קג״מ החל מ-1650 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.2 שניות, מהירות מרבית של6219 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק״מ לליטר.

 

1.5 דיזל: 130 כ״ס ב-3,750 סל״ד ומומנט מרבי של 30.6 קג״מ ב-1,750 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של610.4 שניות, מהירות מרבית של8189 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 24.3 ק״מ לליטר.

 

סיטרואן C5 איירקרוס 2019
שלושה מושבים נפרדים על מסילה מאחור.

אבזור ובטיחות:

בכל רמות הגימור, FEEL הבסיסית או SHINE PK הגבוהה יותר, הדגם מצויד במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים וניטור שטחים מתים עם תיקון היגוי. רמת האבזור הגבוהה יותר SHINE PK מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה וכן מערכת זיהוי תמרורים מורחבת. 2019 סיטרואן C5 איירקרוס - מפרט טכני מלא להורדה.

 

רמת הגימור הבסיסית FEEL כוללת, בין היתר: בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, חיישני תאורה וגשם, מולטימדיה ״8 מקורית עם אפל קאר-פליי, מצלמה אחורית עם תצוגת "על", חיישני חניה קדמיים ואחוריים, קיפול חשמלי למראות הצד, דיבורית BT, חישוקי סגסוגת "17 ועוד. רמת הגימור SHINE PK מוסיפה לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 עם תצוגה משתנה, מצלמת דרך מקורית, חישוקי "19, מראה מרכזית מתכהה אוטו', מצלמת חניה קדמית, תאורה ראשית LED, ריפודי עור משולב בבד, מושבי נוחות משודרגים, חלונות קדמיים כפולים לבידוד משופר, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, משטח טעינה אלחוטי, חלון גג פנורמי, חלונות אחוריים כהים ועוד.  

 

סיטרואן C5 איירקרוס 2019
סיטרואן C5 איירקרוס.

2019 סיטרואן C5 איירקרוס - מחירון:

C5 איירקרוס 1.5 דיזל FEEL אוטו׳ - 148,990 ₪

C5 איירקרוס 1.5 דיזל SHINE PK אוטו׳ - 174,990 ₪

C5 איירקרוס 1.6 טורבו FEEL אוטו׳ - 159,990 ₪

C5 איירקרוס 1.6 טורבו SHINE PK אוטו׳ - 179,990 ₪

לסיטרואן C5 איירקרוס אחריות מלאה ל-5 שנים 

תגובות (17)

This comment was minimized by the moderator on the site

נשמע ונראה כמו חבילה מוטורית אידיאלית.
מקווה שבנוסף לאורך השנים יסתבר שהיא אמינה ואז אולי סיטרואן תחזור לימים שמכרה יותר מכמה אלפים בשנה.

This comment was minimized by the moderator on the site

היה ברשותי סיטרואן פיקסו 7 מושבים במשך 7 שנים. חוץ מטיפולים לא ראה מוסך. אז חברים מספיק עם דעות קדומות.

This comment was minimized by the moderator on the site

ואני נוסע קבוע ב C5
אחלה אוטו
אבל אף פעם לא קונה חדש

This comment was minimized by the moderator on the site

לי יש סיטרואן פיקסו וכל הזמן במוסך - גיר הלך - משאבת דלק פעמיים ... קלץ ... ואני יכול להמשיך ברשימה
וכל פעם כמה אלפי שקלים
מה שכן רכב נוח ומצויין ל 6 נפשות :(

This comment was minimized by the moderator on the site

יקר מאד לרכב כמו סיטרואן....יורד חצי מהמחיר דקה על הכביש...יקר ומיותר

This comment was minimized by the moderator on the site

יקר מידיי לדעתי בשביל מותג שאין לו כמעט שוק יד 2

This comment was minimized by the moderator on the site

ממש לא. בשביל מה שהוא מציע מול צמד הקוראניות טוסון ספורטאז' הוא נותן חבילה ראוייה בהרבה.

This comment was minimized by the moderator on the site

מה שמציע זה אבזור ומידות. מבחינה מוטורית, דינמית-הבטחות ללא כיסוי בפועל.
לא נוחות מיוחדת,
התנהגות כביש בינונית מינוס,
אמינות נמוכה למותג,
צפוף מאחור, מנדנד את הנהג והנוסעים, רך ורופס,
על פי כן...

מה שמציע זה אבזור ומידות. מבחינה מוטורית, דינמית-הבטחות ללא כיסוי בפועל.
לא נוחות מיוחדת,
התנהגות כביש בינונית מינוס,
אמינות נמוכה למותג,
צפוף מאחור, מנדנד את הנהג והנוסעים, רך ורופס,
על פי כן המבחנים שנעשו לרכב באירופה ממש בינוני.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

הרכב נוח מאוד, הרגשה על הכביש מצויינת, התנהגות כביש טובה....השאלה המרכזית אמינות וירידת ערך.

This comment was minimized by the moderator on the site

עוד זבל צרפתי, מאחד שנפל בפח

This comment was minimized by the moderator on the site

מחיר יקר בצורה פסיכית אבל שנה הבאה יהיה אפשר לקנות אותו ביד 2 בחצי מחיר וזה נחמד

This comment was minimized by the moderator on the site

יקר מאודדד
כי הדגמים הרלוונטיים והמעניינים הם ברמת גימור Shine PK במחיר 175 לא לעניין....

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location