סמארט מספר 1 בראבוס
סמארט מספר 1 בראבוס.
סמארט מספר 1 בראבוס
סמארט מספר 1 בראבוס.

לאחר שזכינו בתחילת החודש להצצה ראשונה אל הדגם, סמארט חושפת בסין את הסמארט מספר 1 מהדורת בראבוס, גרסת ביצועים חזקה לקרוסאובר החשמלי הראשון של סמארט שבעצם הכריז על לידה מחדש של המותג הזה, מותג שבעבר ייצר מכוניות עירוניות בלבד וכעת מיועד להתחרות ישירות מול מותגים כגון מיני של ב.מ.וו, הדגמים הקטנים יותר של אודי ועוד, כל זה כמובן עם הנעה חשמלית בלבד שכן עוד משנת 2019 המותג הפך למותג למכוניות חשמליות בלבד. 

 

לסמארט #1 בראבוס מערכת הנעה חשמלית כפולה בהספק כולל של 425 כ"ס ומומנט משולב של 55.3 קג"מ והתוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות. הדגם עושה שימוש באותו מנוע חשמלי אחורי 272 כ"ס של הגרסאות הרגילות של סמארט #1, אך מוסיף מנוע חשמלי קדמי בהספק של 153 כ"ס. 

 

סמארט 1 בראבוס
סמארט מספר 1 בראבוס.

 

לרשות הנהג בורר מצבי הנעה המאפשר לנהג לבחור בין ארבעה מצבים שונים, מצב אקו בו ההנעה היא אחורית בלבד, מצב קומפורט בו ההנעה היא כפולה לפי דרישה, כלומר אחורית עם הצטרפות של המנוע הקדמי לפי הצורך, מצב ספורט בו ההנעה היא  קבועה ומצב בראבוס בו ההנעה היא כפולה והמנועים מייצרים 100% מההספק. 

 

סמארט מספר 1 בראבוס
סמארט מספר 1 בראבוס.

צבע אפור מט, גג אדום, חישוקי ה-"19 ועיצובים אגרסיביים יותר של הפגושים מעניקים לסמארט #1 בראבוס את המראה הספורטיבי הנדרש לעומת הגרסאות הרגילות של הדגם, אך גם שום דבר לא מוגזם ונעשה במידה הנכונה. האפור מט מתאים כמו כפפה לדגם אך הרוכשים יוכלו לבחור עבור הדגם עוד שני צבעים בגוונים של שחור או אדום.  

 

סמארט מספר 1 בראבוס
סמארט מספר 1 בראבוס.

סמארט לא מעשירה אותנו בתמונות רבות של תא הנוסעים, אך שם נוכל למצוא גלגל הגה ספורטיבי בעיטוף עור ואלקנטרה, מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה משולב בעור, נמצא גם תקרה כהה, גימורים בגוון מתכתי ותפירה בצבע אדום למושבים, הדשבורד ובדלתות. בכדי להעמיק את החוויה הספורטיבית, סמארט יצרה שני פסי קול המשתנים בהתאם למידת הלחיצה על דוושת התאוצה ומהירות הנסיעה, אחד מודרני חשמלי ואחד קלאסי המדמה סאונד של מנוע V6. פס הקול הזה נשמע דרך מערכת שמע מבית Beats עם 13 רמקולים הפזורים ברחבי תא הנוסעים. 

2022 סמארט #1 בראבוס

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.