סקודה קושאק
סקודה קושאק - מיועד לשוק ההודי.
סקודה קושאק
סקודה קושאק - מיועד לשוק ההודי.

בחודש פברואר 2020 סקודה חשפה את הקונספט VISION IN וכפי שהשם רומז מדובר בדגם המיועד במיוחד עבור תת היבשת ההודית, שם סקודה גם תייצר את הדגם ומשווק הוא ישווק לשווקים גלובליים נוספים, אך בספק אם יעשה דרכו לשוק האירופי.

 

כעת, סקודה מספקת לנו הצצה אל גרסת הייצור של הקונספט שזכתה לשם סקודה קושאק (Kushaq) ותוצג בבכורה עולמית בחודש מרץ הקרוב. הדגם, הדומה בגודלו לקאמיק שלא משווק בהודו, יתבסס על פלטפורמת MQB-A0-IN שהיא גרסה ייעודית לשוק ההודי של פלטפורמת MAB-A0, זה המשמת דגמים כגון סקודה סקאלה, קאמיק ובקרוב גם את הפאביה החדשה. הפלטפורמה הזו תשמש גם את הדגמים של פולקסווגן המיועדים לשוק ההודי.

 

סקודה קושאק
סקודה קושאק.

בניגוד לקאמיק שנראה יותר כמו האצ'בק מוגבהת, סקודה העניקה לקושאק עיצוב זקוף של SUV קלאסי ובסקודה מבטיחים כי הדגם לא רק יראה גדול מכפי  שהוא באמת אלא יוכל לספק מרווח מצוין ל-5 נוסעים, גם בזכות בסיס גלגלים ארוך יחסית של 2.651 מטר - בדיוק כמו בקאמיק.

הקושאק ישווק עם שני מנועי TSI מוכרים בנפחים של 1.0 ליטר או 1.5 ליטר ולקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין תיבת 6 הילוכים ידנית, תיבת 6 הילוכים פלנטרית או תיבת 7 הילוכים DSG. בתחום הבטיחות הדגם ישווק ללא מערכות בטיחות מתקדמות כלל, בהתאם לרמת הגימור הרוכשים יוכלו לקבל עד 6 כריות אוויר ובקרת יציבות. יחסית לשוק ההודי, זה נחשב לסטנדרט בטיחות גבוה עבור רכב עממי.

 

סקודה VISION IN
סקודה VISION IN.

סקודה קושאק הוא חלק בלתי נפרד מפרויקט INDIA 2.0 שקבוצת פולקסווגן השיקה בשנת 2018, פרויקט שכולל פתיחת קווי ייצור חדשים ומרכז פיתוח בהודו במיוחד עבור שוק זה לו צרכים שונים וייחודיים. השוק ההודי הוא שוק בעל פוטנציאל צמיחה אדיר, שוק עם מעל ל-1.3 מיליארד תושבים בו נמכרים מידי שנה רק 3 מיליון רכבים חדשים.

תגיות: סקודה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.