2018 מרצדס CLS 53 החדשה
CLS 53 AMG - היברידי בשירות הביצועים.
2018 מרצדס CLS 53 החדשה
CLS 53 AMG - היברידי בשירות הביצועים.

דגמי E קלאס קופה וקבריולט וה-CLS החדשה זוכים לדגם ביצועים AMG 53 עם מגדש טורבו חשמלי ורגיל, מערכת מיקרו-היברידית והספק מרבי של עד 456 כ"ס.

 

מרצדס-AMG חושפת שלושה דגמי ביצועים לסדרת 53 החדשה, E קלאס קופה וקבריולט 53 ו-CLS 53, אשר עושים שימוש במערכת גדישה המשלבת בין מדחס חשמלי למגדש טורבו המנוע באמצעות גזי הפליטה, מערכת EQ Boost היברידית המשלבת בין סטרטר לאלטרנטור בחיבור ישיר למנוע (מערכת מיקרו-היברידית) ומערכת חשמל במתח של 48V.

 

בליבם של דגמי AMG 53 ניצב מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו (חשמלי ורגיל) המייצר הספק מרבי של 435 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 53 קג"מ בין 1,800-5,600 סל"ד. מערכת EQ Boost מספקת בעת הצורך תוספת של 22 כ"ס ו-25.5 קג"מ הזמינים באופן מיידי. השילוב הזה, של מגדש טורבו חשמלי ומערכת EQ Boost, מבטל לחלוטין לפי מרצדס את השהיית הגדישה ומאפשר לקבל תגובה מידית לכל לחיצה על דוושת התאוצה - יחד עם חיסכון מסוים בצריכת הדלק. מערכת EQ Boost מוזנת באמצעות סוללה במתח של 48V הנטענת באמצעות האלטרנטור שבמערכת.

 

מרצדס E קלאס קופה 53 AMG
E קלאס קופה 53 AMG.

בכל הדגמים המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 9 הילוכים אוטו' (AMG SPEEDSHIFT TCT 9G) המעבירה את הכוח אל מערכת הנעה כפולה, 4Matic+, המותאמת לדגמי הביצועים של החברה. יחידת ההנעה הזו מאפשרת לרשום ב-CLS 53 נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ומהירות מרבית של 270 קמ"ש עם חבילת AMG Driver.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה ( DYNAMIC SELECT) בעל חמישה מצבים שונים וכן כפתור M המאפשר מעבר מיידי לתפעול ידני מלא של תיבת ההילוכים מגלגל ההגה ללא תלות בבורר מצבי הנהיגה. המתלים נשענים על קפיצי אוויר המשנים את קשיחותם באופן רציף ונשלטים ע"י מערכת AMG RIDE CONTROL+ המאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי כיול. קפיצי האוויר שומרים על מרכב מאוזן ללא קשר לפיזור המשקל ברכב והם מנמיכים את המרכב אוטומטית במהירויות גבוהות לטובת שיפור היציבות.

 

דגמי AMG 53 החדשים מצוידים במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות וברשימת אבזור ארוכה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.