פולקסווגן טיגואן המחודש חשיפה ראשונה
טיגואן המחודש.
פולקסווגן טיגואן המחודש חשיפה ראשונה
טיגואן המחודש.

תמונת ריגול חושפת לראשונה את הטיגואן המחודש עם פנסים ראשיים בהשראת הגולף החדשה.

 

פולקסווגן טיגואן הנוכחי הוצג עוד בספטמבר 2015 כך שזה בהחלט הזמן הנכון להעניק לדגם רענון מקיף של אמצע חיי דגם. בהתאם לתמונה החושפת לראשונה את מתיחת הפנים לדגם, האירוע הזה ככל הנראה קרוב למדי, ככל הנראה בתערוכת ז'נבה הקרובה במרץ 2020.

 

לפי המראה הספורטיבי, החישוקים בשחור עם הצמיגים נמוכי החתך ועיצוב הפגוש הקדמי, לא קשה לזהות כי הדגם שבתמונה כולל את חבילת R הספורטיבית. בולטים בתמונה אלו הפנסים הראשיים החדשים של הטיגואן, כבר לא פנסים מלבניים כמו בדגם הנוכחי אלא פנסים גליים המעוצבים בהשראת הפנסים הראשיים של הגולף 8 החדשה.

 

2020 פולקסווגן גולף החדשה
פנסים בהשראת הגולף החדשה.

אחד העדכונים המשמעותיים בדגם צפוי להיות בגזרת המנועים. סביר להניח שלראשונה, הטיגואן ישווק גם בגרסת פלאג-אין GTE עם אותה מערכת הנעה של הפאסאט GTE המחודשת, בהספק כולל של 218 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ. יהיה מעניין לראות האם כמו בגולף החדשה, גם הטיגואן המחודש יעשה שימוש במערכת מיקרו-היברידית 48V בדגמי הבנזין.

 

בנוסף לשינויים אלו, הטיגואן צפוי לקבל שדרוג משמעותי בתחום מערכות הבטיחות, כולל מערכת Travel Assist שהיא שדרוג של מערכת הנהיגה הסמי-אוטונומית Traffic Jam Assist, שילוב של בקרת שיוט אדפטיבית עם היגוי אקטיבי השומר את הרכב במרכז הנתיב, רק שבמקום הגבלה למהירות של עד 60 קמ"ש ההגבלה עומדת על 210 קמ"ש. בנוסף נמצא אופציה לתאורת LED Matrix מתקדמת, סיוע בהיגוי בתמרון חירום ועוד.

בתא הנוסעים נמצא, סביר להניח, מערכת מולטימדיה חדשה עם תפעול קולי ותמיכה בכרטיס סים דיגיטלי (e-SIM) בגדלים של עד "9.2, לוח מחוונים דיגיטלי מעודכן, גלגל הגה חדש, גימור משודרג ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.