פולסטאר 2
פולסטאר 2 בגרסת קצה חדשה.
פולסטאר 2
פולסטאר 2 בגרסת קצה חדשה.

פולסטאר 2, המכונית החשמלית הראשונה של מותג הביצועים של וולוו אשר הושקה לפני כשנתיים, הוצגה בסוף השבוע האחרון במסגרת פסטיבל המהירות בגודווד בגרסת ביצועים חדשה וניסיונית, כזו שאם הקהל ידרוש אותה גם תגיע כנראה לפס הייצור.

 

אז מה הופך את הגרסה הזו של הפולסטאר 2 למיוחדת? הבסיס הוא גרסת הטווח הארוך של הדגם עם שני מנועים חשמליים אך במקום 408 כ"ס ההספק המרבי עומד כעת על 476 כ"ס (350kW). פולסטאר לא מציינת את נתוני הביצועים, אך לגרסה הרגילה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות כך שאפשר לצפות לקיזוז של 0.5 שניות לאור תוספת ההספק המשמעותית.

 

פולסטאר 2
בולמים חדשים של אוהולינס.

תוספת הכוח היא רק החלק הקטן שכן רכב ביצועים זה לא רק 0-100 קמ"ש אלא היכולת לשנות כיוון בנחישות ובזריזות ואת זה פולסטאר עשתה באמצעות מספר שדרוגים נוספים שחלקם נלקחו מדגם הביצועים הקיצוני פולסטאר 1. את בולמי אוהולינס DFV המתכווננים של הדגם (אונולינס R&T) פולסטאר החליפה בבולמי אוהוליס מתקדמים יותר בעלי שלוש אפשרויות כיוון במקום רק אחד בדגם R&T. הבולמים החדשים קשיחים יותר בכ-30%.

 

פולסטאר 2
פולסטאר 2.

בנוסף, מפסק הסרנים מלפנים ומאחור הורחב ב-10 מ"מ, המרכב הונמך ב-30 מ"מ, הותקנה מערכת בלימה משודרגת של Akebono היפנית עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים. בכל פינות הדגם הותקנו חישוקי "21 הנועלים צמיגי פירלי PZero Rosso במידות של 275/30R21. בכדי להגדיל את הקשיחות המבנית, פולסטאר התקינה גשר חיזוק מקרבון בתא המנוע המקשר בין נקודות העיגון העליונות של המתלים.

 

בצד הויזואלי נוכל למצוא עיצובים ייחודיים לפגושים מלפנים ומאחור, בתי גלגלים מנופחים יותר בכדי להכיל את החישוקים הגדולים יותר ומפסק הסרנים שהרוחב והמרכב זכה לצבע לבן מט.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.