2021 פולקסווגן גולף החדשה
פולקסווגן גולף החדשה.
2021 פולקסווגן גולף החדשה
פולקסווגן גולף החדשה.

זה לא תוכנן מראש, אך בשבוע הנוכחי הגיעו ישראל שתי מכוניות הוט האצ' מבית קבוצת פולקסווגן, הראשונה היא הקופרה לאון החדשה שהושקה בתחילת השבוע וכעת, צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של גולף GTI החדשה לשנת 2021 המושקת במקביל לגרסאות הרגילות של הגולף דור 8 החדשה. המחיר תחרותי ועומד על 234,900 ₪.

 

גולף GTI החדשה מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו (דור רביעי של מנוע EA888) המייצר הספק מרבי של 245 כ"ס בין 5,000-6,700 סל"ד ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ, המתקבל בטווח רחב למדי של סיבובי מנוע, בין 1,600-4,300 סל"ד. אלו נתונים זהים לנתונים של הגולף GTI פרפורמנס היוצאת.

 

2021 פולקסווגן גולף GTI החדשה
שרירית מאחור עם כיתוב GTI בולט במרכז דלת תא המטען.

הכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך תיבת 7 הילוכים DSG ודיפרנציאל מוגבל החלקה VAQ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.2 שניות ולמהירות מרבית של 245 קמ"ש, נתונים זהים לנתונים של הגולף GTI פרפורמנס היוצאת.

 

בנוסף נמצא "נעילת" דיפרנציאל אלקטרונית XDS, כיול קשיח יותר למתלים עם הנמכת מרכב של 10 מ"מ לעומת הגרסאות הרגילות של הגולף ועל כל הדינמי שולטת כעת מערכת מערכת בקרה דינמית חדשה (VDM) השולטת על המנוע, הדיפרנציאל, תיבת ההילוכים ועוד בכדי להביא לניצול מרבי של הרכיבים בדגם.

 

פולקסווגן גולף GTI החדשה 2021
לא חייבים באדום.

העיצוב החיצוני זכה כמובן למראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר, כולל חתימת תאורת יום ייחודי בפגוש בצורת דגל שחמט, נמצא כמובן את הפס האדום המסורתי בין הפנסים הראשיים, יש גם צבע אדום לקליפרים וכן צמד סופיות צינור פליטה בולטות המחוברות למערכת פליטה משודרגת, אך שקטה יותר מזו של הדגם היוצא בשל תקנות הרעש באיחוד האירופי.

תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהגולף הרגילה אך זוכה כמובן לאלמנטים המייחדים את הדגם, זה כולל גלגל הגה ספורטיבי עם לוגו GTI ומנופי העברת הילוכים, מושבי ספורט, תצוגה ייעודית לדגם ביצועים בלוח המחוונים הדיגיטלי, תקרה כהה ועוד.

 

2021 פולקסווגן גולף GTI החדשה תא הנוסעים
הפעם ללא ריפוד המשבצות המסורתי.

גולף GTI החדשה משווקת ברמת גימור אחת הכוללת, בין היתר: ריפודי עור למושבים במקום הבד המסורתי בדוגמה סקוטית, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים,מולטימדיה "8.25 עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישני תאורה וגשם, מצלמה אחורית, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה, חלון גג פנורמי, חלונול כהים מאחור, חישוקי סגסוגת "18,תאורת LED מלאה עם איתות מחוונים קדמי דינמי ועוד.

 

2021 פולקסווגן גולף GTI החדשה
גולף GTI החדשה.

מפרט אבזור הבטיחות עשיר וכולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת קדם התנגשות, מערכת Travel Assist לנהיגה סמי-אוטונומית עד למהירות של 210 קמ"ש ועוד. 2021 פולקסווגן גולף GTI החדשה - מפרט טכני מלא להורדה

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.