פולקסווגן משחררת איור רשמי ראשון המציג בקווים כלליים את הטיגואן 2020 המחודש, אותה תציג החברה בהמשך השנה, ככל הנראה במהלך החודשיים הקרובים.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הטיגואן המחודש מציג עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם עם פנסים ראשיים בסגנון הגולף החדשה במקום אלו המלבניים של הדגם הנוכחי וכן עיצוב חדש ודינאמי יותר לפגוש הקדמי. פולקסווגן לא מרבה בפרטים על הדגם המחודש, אך היא כן מציינת כי הטיגואן ישווק לראשונה עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין GTE, זו צפויה להיות למערכת המוכרת לנו מהגולף, שילוב של מנוע 1.4 טורבו עם מנוע חשמלי עם הספק מערכת כולל של 204 כ"ס או 245 כ"ס. סוללת ליתיום יון בקיבולת של 13kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי משמעותי הצפוי לעמוד על כ-50 ק"מ.

 

פולקסווגן טיגואן
הטיגואן הפך בשנת 2019 לדגם הנמכר ביותר של פולקסווגן

בשוק הסיני הדגם היוצא משווק החל משנת 2019 עם מערכת PHEV דומה בהספק כולל של 210 כ"ס ו-40.8 קג"מ. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.1 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 52 ק"מ.

 

אפשר לצפות כי בתא הנוסעים נפגוש שדרוג טכנולוגי מקיף כולל מערכת מולטימדיה חדשה (MIB3), לוח מחוונים דיגיטלי מעודכן ועוד. גם מפרט הבטיחות של הדגם צפוי לזכות למספר שדרוגים, כגון תוספת של מערכת Travel Assist השולטת על התאוצה/בלימה וההיגוי בין המהירויות 0-210 קמ"ש כך שהיא מאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית בפקקי תנועה ובכביש המהיר.

במקביל לחשיפה הראשונה של הטיגואן המחודש, פולקסווגן מציינת 6 מיליון יחידות שנמכרו עד היום מהדגם מאז שהוצג הדור הראשון בשנת 2007. הטיגואן מעולם לא היה הצלחה גדולה בשוק המקומי שלנו, גם בשל תג מחיר שהיה גבוה במיוחד בעבר (כיום המחיר תחרותי הרבה יותר), אך בעולם ובאירופה הדגם פופולרי מאוד ועם מסירות של 910,926 יחידות בשנת 2019, רכב חדש כל 35 שניות, הטיגואן הפך לדגם הנמכר ביותר בקבוצת פולקסווגן, כן, יותר מהגולף.

 

טיגואן 7 מושבים
טיגואן אולספייס 7 מושבים.

הדור הנוכחי (שני) של הטיגואן הוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט 2015 והשיווק של הדגם החל באפריל 2016. הדגם התבסס לראשונה על פלטפורמת MQB המודולרית שאפשר להציג שדרוג משמעותי עבור הדגם בתחומים של נוחות, מרווח ובטיחות. בשנת 2017 פולקסווגן הציגה גרסת 7 מושבים ראשונה לדגם, טיגואן אול-ספייס (Allspace) עם תוספת של 110 מ"מ לבסיס הגלגלים. בשוק האמריקאי כך משווק הטיגואן כסטנדרט (ללא הגרסה הקצרה יותר) וכיום גרסה זו מהווה כ-55% מהמכירות של הדגם, גם בזכות השוק הסיני שם הדגם משווק כטיגואן XL.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location