2018 פורד אקספדישן החדש
פורד אקספדישן החדש.
2018 פורד אקספדישן החדש
פורד אקספדישן החדש.

האקפדישן החדש ישווק עם מנוע 3.5 טורבו ותיבת 10 הילוכים אוטו' והוא ימשיך להציע חלל מרווח ל-8 נוסעים ויכולת נסיעה בשטח.

 

לקראת תערוכת שיקגו הצנועה הנפתחת בסוף השבוע הקרוב, פורד חושפת את האקספדישן החדש, הדור הרביעי ל- SUV בגודל מלא במונחים אמריקאים, משאית קלה או סתם ענק במונחים אירופאים.

 

האספדישן החדש, המתחרה בדגמים כגון שברולט סוברבן, GMC יוקון ועוד, מחליף את הדגם הנוכחי לאחר שזה שרת בפורד מאז סוף 2006. האקספדישן החדש קל בכ-136 ק"ג מהדגם היוצא וזאת בזכות שימוש באלומיניום עבור חלקי מרכב/שלדה שונים, כפי שפורד עשתה ב- F-150 החדש.

 

כמו בדגם היוצא, לא נמצא בענק הזה מנוע V8 אמריקאי קלאסי אלא מנוע 3.5 ליטר V6 טורבו בהספק מרבי של 375 כ"ס ו-65 קג”מ. המנוע משודך לתיבת 10 הילוכים אוטו' החדשה של פורד המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה הכוללת בורר מצבי עם 7 מצבים לבחירה כגון, מצב גרירה, ספורט, שלג, בוץ ועוד.

 

בעוד העיצוב החיצוני של הדגם הוא הכלאה בין אקספלורר והפלקס של פורד, תא הנוסעים מעוצב בהשראת תא הנוסעים של הטנדר F-150, רק עשיר יותר ובגימור איכותי יותר. תא הנוסעים מציע חלל מרווח לעד שמונה נוסעים ואם תקפלו את שתי השורות מאחור (קיפול חשמלי כמובן), תוכלו להעמיס חפצים באורך של עד 2.44 מטר.

 

ברשימת האבזור של הדגם נוכל למצוא מערכות בטיחות מתקדמות, מערכת שמע מבית B&O עם 12 רמקולים, 6 כניסות USB וארבעה שקעי 12V ואחת של 110V, טעינה אלחוטית לסלולרי, נקודה חמה WIFI, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.