פורד מחדשת את היצע המנועים של המנדיאו ומוסיפה תיבה הילוכים כפולת מצמדים

פורד מונדיאו 2010פורד מונדיאו 2010

בראש ההיצע יעבוד מנוע 2.0 ליטר טורבו מסדרת Ecoboost . בהספק של 203 כ"ס המתקבל ב-5500 סל"ד ומומנט בריא של 30.5 קג"מ בטווח רחב של 1750 סל"ד עד 4500 סל"ד. יותר כוח כמובן מתבטא בביצועים, המונדיאו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות עד למהירות מרבית של 231 קמ"ש. מנוע זה ישודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים כסטנדרט.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו, יחליף את מנוע ה-2.3 ליטר אך גם המחיר יעלה (אין עדיין תמחור לישראל), מצד שני תצרוכת הדלק שופה מאוד והמונדיאו החזקה הזו מציעה צריכת דלק משולבת של 13 ק"מ לליטר לעומת צריכה משולבת של 10.7 ק"מ לליטר עם מנוע ה-2.3 ליטר הישן.

 

באירופה, עיקר מכירות המנודאו הן גרסאות הדיזל. מעבר להספקים הקיימים כיום במנוע ה-2.0 TDCI של 115 כ"ס ו-140 כ"ס, גרסה חדשה של מנוע זה תציע הספק של 165 כ"ס וביצועים של 8.9 שניות 0-100 קמ”ש.. כל מנועי הדיזל מוצעים כסטנדרט עם תיבת 6 הילוכים ידנית וכאופציה את תיבת 6 ההילוכים כפולת המצמדים האוטומטית רק בדגמי ה-140 ו-160 כ"ס. צריכת הדלק לדגם הידני עומדת על 18.8 ק"מ לליטר ואילו לתיבה האוטומטית 17.7 ק"מ לליטר.

 

יחד עם מתיחת הפנים ושדרוג המנועים, פורד משלימה את עדכון אמצע החיים של המונדיאו.

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

האם ידוע על שיפור מערכת מיזוג אויר, דבר זה מקלקל את איכות הרכב בצורה משמעותית

This comment was minimized by the moderator on the site

האם ידוע על שיפור מערכת מיזוג אויר, דבר זה מקלקל את איכות הרכב בצורה משמעותית

This comment was minimized by the moderator on the site

מקבלים מנוע חסכוני 18-19 ק"מ לליטר ...<br />לעומתם, אנחנו מפוצצים בכסף, נוכל לבזבז 25% יותר דלק ללא כל בעיה !

This comment was minimized by the moderator on the site

מקבלים מנוע חסכוני 18-19 ק"מ לליטר ...<br />לעומתם, אנחנו מפוצצים בכסף, נוכל לבזבז 25% יותר דלק ללא כל בעיה !

This comment was minimized by the moderator on the site

בדלק מוטורס הלקוח הפרטי הוא אוויר זה הכל, זה ידוע זו חברה שכל מה שמעניין אותה הוא הלקוח המוסדי, אני בחיים לא ארכוש מהם רכב הספיקה לי צרה אחת.<br /><br />לגבי המזגן, זו מחלה ל כל...

בדלק מוטורס הלקוח הפרטי הוא אוויר זה הכל, זה ידוע זו חברה שכל מה שמעניין אותה הוא הלקוח המוסדי, אני בחיים לא ארכוש מהם רכב הספיקה לי צרה אחת.<br /><br />לגבי המזגן, זו מחלה ל כל האירופאית, בשביל מזגן טוב רק מיפן ובעיקר מקוריאה שם המזגנים הכי טובים שיש, פשוט כי קוריאה מדינה עוד יותר חמה מישראל. אותו הדבר ברכבים המיוצרים בתאילנד כמו האיסוזו טנדר שהיה לו מזגן מעולה

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

בדלק מוטורס הלקוח הפרטי הוא אוויר זה הכל, זה ידוע זו חברה שכל מה שמעניין אותה הוא הלקוח המוסדי, אני בחיים לא ארכוש מהם רכב הספיקה לי צרה אחת.<br /><br />לגבי המזגן, זו מחלה ל כל...

בדלק מוטורס הלקוח הפרטי הוא אוויר זה הכל, זה ידוע זו חברה שכל מה שמעניין אותה הוא הלקוח המוסדי, אני בחיים לא ארכוש מהם רכב הספיקה לי צרה אחת.<br /><br />לגבי המזגן, זו מחלה ל כל האירופאית, בשביל מזגן טוב רק מיפן ובעיקר מקוריאה שם המזגנים הכי טובים שיש, פשוט כי קוריאה מדינה עוד יותר חמה מישראל. אותו הדבר ברכבים המיוצרים בתאילנד כמו האיסוזו טנדר שהיה לו מזגן מעולה

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location