פורד קא פלוס 2018
פורד +Ka המחודשת - בגרסת אקטיב.
פורד קא פלוס 2018
פורד +Ka המחודשת - בגרסת אקטיב.

פורד מעניקה למכונית העירונית שלה, +Ka, עיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה מודרנית, שני מנועים חדשים וגרסת אקטיב במראה של רכב פנאי.

 

פורד חושפת את הקא פלוס (+Ka) המחודשת לשנת 2018, מתיחת פנים למכונית העירונית האירופאית של פורד, אשר לא מצאה את דרכה לשוק המקומי שלנו. הקא פלוס המחודשת זכתה לעיצוב חיצוני מעודכן, כולל גרסת אקטיב במראה קרוסאובר כמענה לדרישת הלקוחות לרכבי פנאי, ולתא נוסעים משודרג עם מולטימדיה SYNC 3 חדשה. 

 

החזית אשר עוצבה מחדש, מעניקה ל-+Ka מראה מודרני ואיכותי יותר לעומת הדגם היוצא. בתא הנוסעים אנחנו מוצאים לוח מחוונים מעודכן ומודרני יותר למראה יחד עם התקנה של מערכת המולטימדיה SYNC 3 החדשה של פורד שהפחיתה משמעותית את מספר הכפתורים בקונסולה המרכזית.המערכת בדגם כולל מסך מגע "6.5 והרחבה למכשירים ניידים באמצעות אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו. אבזור הסטנדרט בדגם כולל חיישני תאורה וגם, מערכת בקרת אקלים וחיישני חניה עם חיווי מוצעים כאופציה.

 

פורד קא פלוס תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ולוח מחוונים מעודכן.

היצע המנועים בדגם כולל 1.2 Ti-VCT חדש המחליף בדגם את מנוע ה-1.2 ליטר Duratec של הדגם היוצא. המנוע יוצע בשני הספקים של 70 או 85 כ"ס. בפורד מציינים שיפור של 10% במומנט בין 1,000-3,000 סל"ד לעומת המנוע היוצא ושיפור של 4% בצריכת הדלק. אל מנוע זה מצטרף, לראשונה בדגם, מנוע דיזל TDCi בנפח של 1.5 ליטר עם הספק מרבי של 95 כ"ס ומומנט מרבי של 21.9 קג"מ בין 1,750-2,500 סל"ד. כל המנועים משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית וללא אופציה לתיבה אוטומטית.

עם הצגת מתיחת הפנים לדגם וכמענה לדרישת השוק לרכב פנאי, פורד הוסיפה לדגם גרסת 'אקטיב' במראה של קרוסאובר. מעבר לפלסטיקה שנוספה המעניקה לדגם את המראה "הקרבי" שלו, הדגם כולל בנוסף הגבהת מרכב של 23 מ"מ - מתחרה לדאצ'יה סנדרו סטפווי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.