מחליפת ה-207, פיג'ו 208 תהיה קלה יותר, קטנה יותר ועם גרסת GTI אמיתית.

פיגו 208 בגרסת 3 דלתות

פיג'ו 208 שתחשף, ככל הנראה, רשמית בתערוכת ז'נבה הבאה במרץ 2012, תמשיך את תהליך ההפרשה מהקיפאון שעבר על היצרן הזה בשנים האחרונות ובהמשך ל-RCZ ול-508 המוכיחות שפיג'ו יודעת וזוכרת איך מייצרים מכוניות מהנות לנהיגה שגם נראות טוב.

 

פיג'ו 207 היא מכונית חביבה, אבל לא יותר מזה וגרסת ה-GTI שלה הייתה יותר לצאת ידי חובה מאשר משהו אחר. עם ה-208, פיג'ו כבר מתכננת להחזיר לסופרמיני את הסופרמיני. לא עוד להשמין ולגדול במידות, ה-208 תהיה קלה יותר בכ-100 ק"ג פחות מה-207 כחלק ממדיניות פיג'ו להפחית את משקלם של כל הדגמים החדשים לעומת הדגם אותו הם מחליפים. בנוסף לדיאטה במשקל, ה-208 תהיה קצרה מה-207 בכ-9 ס"מ.

 

פיג'ו 208 תצויד גם במנועים חדשים וחסכוניים: 1.0 ליטר שלושה צילינדרים אטמוספרי בהספק של כ- 75 כ"ס ומנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו THP בהספק הצפוי לעמוד על בין 110-120 כ"ס. על מנועים אלו הכריזה פיג'ו כבר באפריל 2010. גרסת ה-GTI ל-208 תהיה בתצורת 3 דלתות המסורתית עם מנוע 1.6 ליטר טורבו וכ-200 כ"ס, תהיה גם גרסת GT זולה וחלשה יותר. בפיג'ו מתכוונים להחזיר ב-208GTI את הנשמה שהייתה ב-GTI האמיתית היחידה וזו כמובן ה-205 בעדיפות לגרסת ה-1.9 כמובן.

 

בתחום העיצוב, ה-208 לפי פיג'ו תשאל אלמנטים רבים מהקונספט HR1 וכמו כן צפויה גם גרסת קרוסאובר על אותו הקונספט שתתחרה ברכבים כמו ניסאן ג'וק או הקרוסאובר החדש של פורד על בסיס הפיאסטה שייחשף בשנה הבאה.

תגיות: פיג'ו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.