פיג'ו טראוולר חשמלי
פיג'ו טראוולר בגרסה חשמלית.
פיג'ו טראוולר חשמלי
פיג'ו טראוולר בגרסה חשמלית.

פיג'ו הציגה אשתקד גרסה חשמלית לוואן המסחרי פיג'ו אקספרט, הדגם המקביל של פיג'ו לסיטרואן ג'מפי, אופל ויוארו וטויוטה פרואייס. כעת, היא מציגה את פיג'ו e-TRAVELLER שהוא גרסת הנוסעים החשמלית לפיג'ו אקספרט.

 

הדגם, המוצע בשלושה אורכי מרכב ומקום לעד 9 נוסעים, מצויד באותה יחידת הנעה חשמלית של האקספרט. בחזית מותקן מנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ, מספיק למהירות מרבית של 130 קמ"ש ולנתון תאוצה 0-100 קמ"ש בזמן של 13.1 שניות ונתון תאוצה ביניים איטי להחריד של 12.1 שניות בתאוצה מ-80 קמ"ש ל-120 קמ"ש.

 

פיג'ו טראוולר חשמלי
טווח נסיעה של עד 330 קילומטר.

לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שתי סוללות, האחת בקיבולת של 50kWh המספיקה לטווח נסיעה של 230 קמ"ש והשנייה בקיבולת של 75kWh המאפשרת טווח נסיעה של 330 ק"מ. טעינת הסוללה אפשרית גם באמצעות עמדת טעינה מהירה בהספק של עד 100kW המאפשרת טעינה של עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 30 דקות ו-45 דקות עם הסוללה הגדולה. הסוללה מותקנת ברצפת המרכב כך שהיא לא פוגעת בנפח חלל תא הנוסעים.

 

פיג'ו טראוולר חשמלי
התאמה של לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה.

לרשות הנהג בחירה מבין 3 מצבי נהיגה בכדי לחסוך בצריכת הסוללה. מצב ECO בו המנוע מספק רק 80 כ"ס ו-18.3 קג"מ, מצב NORMAL בו המנוע מספק 107 כ"ס ו-21.4 קג"מ ומצב POWER בו המנוע מספק את המקסימום. בנוסף, לרשות הנהג שני כיול למערכת הבלימה הרגנרטיבית, מעודן בו תחושת הבלימה דומה לזו של רכב רגיל ועוצמה מוגברת בלחיצה על כפתור B.

התצוגה בלוח המחוונים ומערכת המולטימדיה הותאמה להנעה חשמלית ולרשות הנהג אפליקציה לניהול הטעינה, הפעלה מרחוק של מערכת המיזוג, תכנון נסיעה ארוכה דרך עמדות טעינה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.