לאחר שהשיקה מוקדם יותר השנה את דגמי הבנזין הרגילים של הג'אקו 7, כלמוביל מודיעה על תחילת השיווק של ג'אקו 7 PHEV, גרסת הפלאג-אין של הדגם המציעה טווח נסיעה חשמלי של 91 ק"מ ומערכת הנעה היברידית בהספק משולב של 342 כ"ס. ג'אקו 7 פלאג-אין ישווק בשתי רמות גימור, פרימיום או לקשרי, ובמחיר תחרותי העומד על החל מ-189,990 שקל, תוספת של 20,000 שקל בלבד לעומת דגם הבנזין הרגיל.
ג'אקו 7 פלאג-אין בקצרה:
- קרוסאובר 5 מושבים משפחתי פלאג-אין
- אורך 4.5 מ', רוחב 1.86 מטר, מטען 500 ל'
- בסיס גלגלים 2.67 מטר
- הנעה היברידית 1.5 טורבו בהספק משולב של 342 כ"ס
- טווח נסיעה חשמלי של עד 91 ק"מ
- 0-100 קמ"ש ב-8.5 שניות
- טעינה ביתית מלאה בכ-3 שעות
- טעינה מהירה 30-80% בזמן של 20 דקות
- מסך מולטימדיה בגודל "14.8
- מחירים: 189,990-202,990 שקל
- טכנולוגיית V2L המאפשרת הטענת מוצרי חשמל חיצוניים
ויזואלית, למעט חיפוי אווירודינמי לחישוקי הגלגלים, ביטול הסופיות של מערכת הפליטה ותוספת של פתח טעינה, זה אותו ג'אקו 7 הנאה והמוכר לנו. מה ששונה לחלוטין ב- ג'אקו 7 PHEV זו כמובן מערכת ההנעה המחליפה את מנוע הבנזין 1.6 טורבו במערכת הנעה היברידית המבוססת על מנוע 1.5 ליטר טורבו שפותח במיוחד לשימוש במערכת הנעה היברידית (עם נצילות תרמית מרשימה של 44.5%), תיבת הילוכים רציפה, מנוע חשמלי חזק יחסית וסוללה בקיבולת של 18.3kWh.
מנוע הבנזין מייצר הספק מרבי של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ והמנוע החשמלי מייצר הספק מרבי של 204 כ"ס, ביחס הם יוצרים יחידת הנעה בהספק משולב של 342 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 53.6 קג"מ, זה המון כוח אך הבעיה היא שכל הכוח הזה עובר רק דרך הגלגלים הקדמיים, מתכון לעבודה קשה עבור מערכת בקרת האחיזה. עם כל הכוח הזה הייתם מצפים לביצועי תאוצה מספקים, אך עם נתון 0-100 קמ"ש של 8.5 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש אתם יכולים להבין שלמרות ההספק הגבוה זו מערכת שהדגש בה הוא על נהיגה נינוחה וצריכת דלק חסכונית.
הסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה של 91 ק"מ, היא ניתן לטעינה ביתית בזמן של כ-3 שעות, טעינה מהירה של 30-80% בזמן של 20 דקות ולצד זה היא מאפשרת טעינה הפוכה (V2L) המאפשרת להפעיל מכשירי חשמל חיצוניים בהספק של עד 3.3kW באמצעות חיבור מתאם לשקע הטעינה.
חלל תא הנוסעים של ג'אקו 7 פלאג-אין זכה למספר עדכונים לעומת דגם הבנזין. עיצוב הדשבורד זהה וכך גם מסך ה- "14.8 המרכזי ולוח המחוונים הדיגיטלי אך הדלתות והקונסולה בין המושבים זכו לעיצוב מעודכן ואפשר לומר גם מעודן יותר, חלק מכך גם בזכות העברת מוט ההילוכים אל מאחורי גלגל ההגה.
ג'אקו 7 PHEV ישווק בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית פרימיום (Premium) כוללת חישוקי "19, תאורת LED מלאה, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מושבים קדמיים חשמליים, מולטימדיה "14.6 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, הפעלת מזגן מרחוק, מצלמת 360 מעלות הכוללת מצב שקוף, חיישני תאורה וגשם, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ועוד. רמת הגימור הבכירה לקשרי (Luxury) מוסיפה חימום ואוורור למושבים הקדמיים, כניסת נוחות, דלת תא מטען חשמלית, משטח טעינה אלחוטי, חלון גג פנורמי ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית.
בכל רמות הגימור נמצא אבזור בטיחות זהה הכולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת, מערכת יציאה בטוחה, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית ועוד.
2025 ג'אקו 7 פלאג-אין מחירון:
- ג'אקו 7 פלאג-אין פרימיום - 189,990 ₪
- ג'אקו 7 פלאג-אין לקשרי - 202,990 ₪
- אחריות: 6 שנים עד 150,000 ק"מ על הרכב ו-8 שנים עד 150,000 ק"מ על הסוללה.
ג'אקו 7 הוא ירית הפתיחה לדגמי SUV נוספים של היצרן אשר יושקו במהלך 2025 אשר כוללים 4 דגמים חדשים; JAECOO 8 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית, JAECOO 5 בגרסת חשמל, היברידי ובנזין, OMODA 7 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית ובנזין ו- OMODA 9 בגרסת הנעה היברידית-חשמלית.