לאחר שחשפה בחודש יוני האחרון את הפיקנטו 2021 החדשה (מתיחת פנים) בגרסתה לשוק האירופי, קיה החלה כעת בשיווק הדגם ביבשת הישנה, מה שמאפשר לנו לקבל לראשונה את נתוני צריכת הדלק והביצועים עם יחידות ההנעה החדשות של הדגם. לישראל, הפיקנטו המחודשת צפויה להגיע רק בתחילת השנה הבאה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

קיה התקינה בפיקנטו 2021 שלושה מנועים חדשים מסדרת מנועי Smartstream החדשה של יונדאי-קיה, נתוני ההספק אולי לא השנתנו אך מדובר במנועים עם מערכת הזרקה (DPFI) ותזמון שסתומים חדשה ומתקדמת יותר המאפשרים להציג הפחתה משמעותית בפליטת מזהמים וצריכת הדלק. חידוש משמעותי נוסף הוא החלפת תיבת הארבעה הילוכים אוטומטית של הדגם בתיבת 5 הילוכים רובוטית AMT, בדיוק כפי שפגשנו ב-i10 החדשה. נתוני צריכת הדלק הם לפי התקן הישן לצורך השוואה.

 

2021 קיה פיקנטו X ליין החדשה
פיקנטו X ליין החדשה.

מנוע הבסיס הוא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים בהספק מרבי של 67 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 10.0 קג"מ ב-3,750 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 14.6 שניות או 17.2 שניות ומהירות מרבית של 161 קמ"ש או 159 קמ"ש, בהתאמה. לדגם צריכת דלק עירונית של 20.8 ק"מ לליטר או 18.9 ק"מ לליטר ובינעירונית של 24.4 ק"מ לליטר או 22.2 ק"מ לליטר בהתאמה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.7 ק"מ או 20.8 ק"מ לליטר, בהתאמה.

 

2021 קיה פיקנטו החדשה
ללא שינוי משמעותי בדגמים הרגילים.

את מנוע ה-1.25 ליטר מחליף מנוע 1.2 ליטר בעל נתונים דומים עם 84 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 12.2 קג"מ ב-4,200 סל"ד. גם את מנוע זה ניתן לקבל עם תיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.5 שניות או 15.7 שניות ומהירות מרבית של 173 קמ"ש או 172 קמ"ש בהתאמה. לדגם צריכת דלק עירונית של 17.2 ק"מ לליטר או 18.2 ק"מ לליטר ובינעירונית של 23.2 ק"מ לליטר או 22.2 ק"מ לליטר בהתאמה.צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר. בהשוואה לדגם הנוכחי מדובר שיפור של כ-15 עד 20 אחוז בצריכת הדלק, אך נתון התאוצה 0-100 קמ"ש בדגם האוטומטי נפגע משמעותית - 15.7 שניות בדגם החדש לעומת 13.7 שניות בדגם היוצא. 

 

2021 קיה פיקנטו החדשה תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה.

המנוע הבכיר בהיצע, המשווק רק בדגמי X ליין או GT ליין, הוא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו T-GDI שככל הנראה שוב לא יעשה עלייה שכן גם כעת הוא משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד. למנוע זה הספק מרבי של 100 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 17.8 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.3 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש, צריכת דלק עירונית של 17.8 ק"מ לליטר, צריכת דלק בינעירונית של 24.4 ק"מ לליטר וצריכת דלק משולבת של 21.7 ק"מ לליטר.

מעבר למנועים החדשים, הפיקנטו המחודשת בגרסאות הרגילות שומרת על העיצוב המוכר, למעט אופציה לקבל את הפנסים ה-Full LED החדשים, קדמיים ואחוריים, של דגמי ה-GT ליין וה- X ליין המחודשים. שני הדגמים האחרונים כבר זכו לעדכון מקיף לעיצוב החיצוני עם עיצובים חדשים לפגושים, עיצוב חדש לגריל הקדמי, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ("14 עד "16) וכאמור גם פנסים מעודכנים עם תאורת LED מלאה וחתימת תאורת יום חדשה. בכל הדגמים נוכל למצוא כעת מבחר רחב יותר של צבעים למרכב.

 

2021 קיה פיקנטו X ליין החדשה
פיקנטו X ליין החדשה.

בתא הנוסעים נמצא מערכת מולטימדיה "8 חדשה ומתקדמת יותר המחליפה את מערכת ה-"7 של הדגם הנוכחי וכן מסך "4.2 חדש בלוח המחוונים. שדרוג נוסף הוא אופציות חדשות לשילובי צבעים בתא הנוסעים וריפודי מושבים חדשים. גם מפרט הבטיחות שודרג והפיקנטו כוללת כעת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ובקרת ערנות נהג.

תגובות (13)

This comment was minimized by the moderator on the site

פיקנטו רכב מדהים, בעיקר לעיר... מאוד אוהב את הגודל שלה, לי יש פיקנטו GT קניתי בטרייד מוביל במצב חדש, מאוד מרוצה, גם מאוד נוח לנהיגה וגם מאוד אמין, לא מבין איך אפשר להסתדר בעיר עם רכבים גדולים :)

This comment was minimized by the moderator on the site

בכל אתר יש פירסומת מוסווה לטריידמוביל..גם בירחון "אוטו"..ממש בכל כתבה...זה מעורר חשד שהם לא מצליחים למכור כלום או שהמכוניוןת שלהם לא טובות....מאאאאוד חשוד!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

שוב המגיבים בתשלום של טרייד מוביל נכנסים לכתבות רכב ושותלים תגובות. הלוא מגיב מס' 1 לא באמת קנה פיקנטו. העניין הוא לפמפם את המסר "טרייד מוביל".

This comment was minimized by the moderator on the site

יום אחד היה לי כאב בטן נכנסתי לשרותים של טרייד מוביל יש להם אסלה חבל''ז יצאתי מאד מרוצה .

This comment was minimized by the moderator on the site

גם אני חירבנתי בטרייד מוביל , ממליץ בחום .

This comment was minimized by the moderator on the site

נראה שקיה מיישרת קו עם רוב היצרניות הרכב היום ששמות דגש מאוד חשוב לנושא הפליטה שהרכב יהיה פחות מזהם וכמובן כמה שיותר חסכוני בדלק וכמובן שביחד זאת הנוסחה המוצלחת. לדעתי גם עם השיפור בתצרוכת דלק לא...

נראה שקיה מיישרת קו עם רוב היצרניות הרכב היום ששמות דגש מאוד חשוב לנושא הפליטה שהרכב יהיה פחות מזהם וכמובן כמה שיותר חסכוני בדלק וכמובן שביחד זאת הנוסחה המוצלחת. לדעתי גם עם השיפור בתצרוכת דלק לא ישפיע על הביצועים ועל האמינות של הפיקנטו.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

הספארק עדיפה בכל פרמטר , חזקה נוחה חסכונית ושומרת ערך .

This comment was minimized by the moderator on the site

פיקנטו זה הרכב השני שלנו, רכב מצויין פשוט, מוכיח את עצמו כבר כמה שנים, נוח, אמין מאוד. את שלנו לא לקחנו חדש אלא יד שנייה מטעמי תקציב, ועדיין הוא הרגיש כמו חדש. מצאנו בטרייד מוביל כשהוא היה בן שלוש...

פיקנטו זה הרכב השני שלנו, רכב מצויין פשוט, מוכיח את עצמו כבר כמה שנים, נוח, אמין מאוד. את שלנו לא לקחנו חדש אלא יד שנייה מטעמי תקציב, ועדיין הוא הרגיש כמו חדש. מצאנו בטרייד מוביל כשהוא היה בן שלוש שנים, פשוט רכב פצצה במצב מעולה. לא בטוח ששווה להשקיע בחדש

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

הלו קאר טיוב יש מישהו בבית ?
מה קורה פה אתה שייכים לטרייד מוביל או שהסוכנים שלהם פשוט אונסים אותכם בכל כתבה ???

This comment was minimized by the moderator on the site

זה לא רק בקאר-טיוב. המגיבים בתשלום של טרייד מוביל מצחינים את כל אתרי חדשות הרכב המובילים.

This comment was minimized by the moderator on the site

הגיר החדש של יונדאי אי 10 הוא בושה ליצרן...הרכב בקושי נוסע ולבצע עקיפה זה סכנת נפשות..מ 0-100 ב 16 שניות !!! בפועל זה גרוע יותר!!!ועכשיו מוצא מקומו גם בפיקנטו...או שתרכשו את הדגם הישן או שתלכו...

הגיר החדש של יונדאי אי 10 הוא בושה ליצרן...הרכב בקושי נוסע ולבצע עקיפה זה סכנת נפשות..מ 0-100 ב 16 שניות !!! בפועל זה גרוע יותר!!!ועכשיו מוצא מקומו גם בפיקנטו...או שתרכשו את הדגם הישן או שתלכו ברגל...יותר זול ויותר בטוח וגם כנראה יותר מהר..

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אוטו טוב אך למה עם גיר רובוטי דור 1 עם מצמד יחיד , לכל מי שחושב על אוטו אוטמטי ובכן גיר רובוטי זה אוטומט מעצבןץ
מנוע מגרגר אוטו מקרטע בהתחלה ומגמם

ככלל טכנולוגיה כזו לא בבית ספרנו

עדיף גיר CVT...

אוטו טוב אך למה עם גיר רובוטי דור 1 עם מצמד יחיד , לכל מי שחושב על אוטו אוטמטי ובכן גיר רובוטי זה אוטומט מעצבןץ
מנוע מגרגר אוטו מקרטע בהתחלה ומגמם

ככלל טכנולוגיה כזו לא בבית ספרנו

עדיף גיר CVT או גיר פרלנטרי ואם כבר רובוטי שיהיה דאבל קלרטץ.

חבל על העצבים

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location