קאדילק חופשת את האסקלייד החדש עם מנוע V8 בהספק של 420 כ”ס, אבזור כיד המלך ומרחב מחיה עצום לנוסעים.

2014 קאדילק אסקלייד החדש

קאדילק חשפה היום (יום ג') רשמית את האסקלייד החדש, רכב הפנאי גדול הממדים של המותג אשר מהווה את הגרסה היוקרתית והיקרה לשברולט סוברבן החדש.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האסקלייד החדש זוכה בעיצוב בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של קאדילק המתאפיינת ביחידות תאורה אנכיות מלפנים ומאחור, כמו ב-CTS החדשה. יחידות התאורה עצמן מבוססות על 100% תאורת LED בלבד, בדיוק כמו במרצדס S קלאס החדשה. חישוקי "20 מוצעים כסטנדרט וכאופציה ניתן לקבל חישוקי "22 בגימור כרום בוהק כמיטב המסורת האמריקאית.

 

האסקלייד מוצע בשתי גרסאות מרכב: 5.18 מטר אורך בגרסה הקצרה ו-5.70 מטר בארוכה עם בסיס גלגלים של 2.95 מטר ו-3.30 מטר בהתאמה. הרוחב עומד על כ-2.0 מטר והגובה על כ-1.90 מטר - מרווח לנוסעים ולמטען, לא חסר.

 

תא הנוסעים החדש מציג שיפור משמעותי לעומת הדגם היוצא ומעוצב בהתאם לשאר דגמי קאדילק החדשים וכולל את מערכת CUE החדשה בגרסתה המלאה הכוללת לוח מחוונים שהוא מסך TFT גדול ממדים המאפשר לנהג לבחור מבין מספר סגנונות תצוגה. רשימת האבזור ארוכה כיאה לרכב יוקרה אמריקאי וכוללת מגוון רחב של אמצעי נוחות ובטיחות מתקדמים.

 

 

הדגם יוצע עם יחידת הנעה אחת בלבד: V8 בנפח של 6.2 ליטר בהספק מרבי של 420 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 62.2 קג"מ ב-4,100 סל"ד. המנוע מדושך לתיבת שישה הילוכים Hydra-Matic אוטו' והרוכשים יכולים לבחור מבין דגמי הנעה אחורית או כפולה. מערכת בולמים אדפטיבית Magnetic Ride מוצעת כסטנדרט.

 

 

 

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

אבל מבחוץ זה אותו שברולט סוברבאן ו-GMC יוקון. מפלצת. אני אוהב את העיצוב גם מבפנים וגם מבחוץ למרות שמבפנים הוא נראה לי שונה מהסוברבאן ומהיוקון. מעניין אם ישווק בארץ.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location