קאדילק CT5
שדרוגים לקאדילק CT4 ו-CT5.
קאדילק CT5
שדרוגים לקאדילק CT4 ו-CT5.

שני דגמי הסדאן החדשים של קאדילק, CT4 ו- CT5, הושקו אמנם רק בתחילת השנה הנוכחית אך קאדילק כבר מבצעת עדכון טכנולוגי ושדרוג האבזור הסטנדרטי של הדגמים. הדגמים המעודכנים ישווקו בשוק האמריקאי כדגמי 2021.

 

השינוי המשמעותי ביותר מעמדת הנהג הוא התוספת של לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12 עם תצוגה משתנה ועיצוב נושא שונה בהתאם לבורר הנהיגה, כולל מצד מסלול לדגמי הביצועים CT4-V ו- CT5-V ואפשרות למסך מינימליסטי בשחור מלא עם מינימום של תצוגת מידע.

 

קאדילק CT5 תא הנוסעים
לוח מחוונים דיגיטלי.

מערכת בקרת השיוט האדפטיבית המתקדמת של קאדילק, Super Cruise, זכתה לשדרוג ברמות הגימור הגבוהות של הדגמים והיא כוללת כעת יכולת מעבר נתיב אוטונומית בהפעלת האיתות. מערכת המולטימדיה עודכנה גם היא ותאפשר חיבור אלחוטי לאפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו.

כל רמות הגימור של הדגמים עודכנו עם אופציות חדשות לצבעי המרכב, הגימור בתא הנוסעים, חישוקי גלגלים חדשים ועוד. קאדילק הוסיפה מערכת חדשה המחייבת את חגירת חגורת הבטיחות של הנהג אחרת לא יהיה ניתן להעביר את מוט ההילוכים למצב D למשך 20 שניות מרגע התנעת הרכב. הורים לנהגים צעירים יוכלו לעשות שימוש במפתח החדש המאפשר הגבלה של המהירות, עוצמת השמע וכו' כאשר הנהג הצעיר מקבל את הרכב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.