2019 קאדילק CT6 החדשה
קאדילק CT6 המחודשת.
2019 קאדילק CT6 החדשה
קאדילק CT6 המחודשת.

קבוצת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו, מודיעה על תחילת השיווק של רכב הפאר קאדילק CT6 אשר הושק לראשונה בישראל בשנת 2017 ומגיע כעת בדגמי 2019 לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם. קאדילק CT6 תשווק בישראל עם מנוע 3.6 ליטר V6, רשימת אבזור עשירה ומרשימה במיוחד ובמחיר תחרותי של 590,000 ₪.

 

בצד הוויזואלי, נמצא עיצוב עדכני לפנסים מלפנים ומאחור (LED מלא) המיישרים קו עם שפת העיצוב העדכנית של קאדילק, נמצא גם עדכון לגריל הקדמי ולפגוש הקדמי, עיצוב חדש לדלת תא המטען ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

 

2019 קאדילק CT6 המחודשת
עיצוב חדש לפנסים מלפנים ומאחור.

מתחת לפח נמצא תיבת 10 הילוכים אוטו' חדשה המחליפה את תיבת ה-8 הילוכים אוטומטית של הדגם היוצא, מערכת בולמים אדפטיביים עדכנית (MAGNETIC RIDE CONTROL) והיגוי לגלגלים מאחור וכן שיפור נוחות הנסיעה.

 

בתא הנוסעים המעודכן נמצא מערכת מולטימדיה עדכנית, CUE דור 3, עם מסך "10.25 ותפעול הדומה לתפעול מכשיר סלולרי, משטח טעינה אלחוטי בהספק של 5W, מראה מרכזית מבוססת מצלמה אחורית באיכות HD וכן שדרוג כולל לגימור בתא הנוסעים.

 

2019 קאדילק CT6 החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה עדכנית ומשטח טעינה אלחוטי.

קאדילק CT6 המחודשת ממשיכה עם אותו מנוע 3.6 ליטר V6 עם הספק מרבי של 335 כ"ס ומומנט מרבי של 39.2 קג"מ, כאמור, המנוע משודך הפעם לתיבת 10 הילוכים אוטו' שכמו בדגם היוצא, מעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה AWD.

 

2019 קאדילק CT6 המחודשת
רשימת אבזור ארוכה ומרשימה.

כיאה לרכב אמריקאי, רשימת אבזור הנוחות, הבטיחות ושלל הפינוקים מרשימה במיוחד ושמה בצל לא מעט מתחרות מגרמניה. הדגם ישווק ברמת גימור אחת PREMIUM LUXURY הכוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית עם ניווט מהיצרן, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ושני מסכים בידור אחוריים בגודל "10, חישוקי סגסוגת "19, מצלמת 360 מעלות עם מבט על ומראה מרכזית עם מצלמת HD אחורית, מערכת ראיית לילה, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, בלם יד חשמלי, מערכת חניה אוטומטית, מושבים קדמיים חשמליים עם ריפודי עור, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, חימום למושבים וגלגל ההגה ואוורור למושבים הקדמיים, וילון אחורי חשמלי, משטח טעינה אלחוטי, תאורה ראשית LED אדפטיבית, חיישני תאורה וגשם ועוד ועוד. 2019 קאדילק CT6 החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

בתחום הבטיחות, קאדילק CT6 מצוידת במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, זיהוי הולכי רגל גם בנסיעה לאחור, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה אוטונומית בעת הצורך ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.