קופרה אטקה בישראל
קופרה אטקה.
קופרה אטקה בישראל
קופרה אטקה.

קופרה אטקה מציע 300 כ"ס והנעה כפולה, נתון 0-100 קמ"ש של 4.9 שניות ושפע של אבזור נוחות ובטיחות.

 

קבוצת צ'מפיון מוטורס מודיעה על תחילת השיווק בישראל של הדגם הראשון של מותג הביצועים העצמאי CUPRA מבית סיאט - קופרה אטקה, דגם ביצועים חזק עם 300 כ"ס והנעה כפולה של האטקה המשווק כאמור תחת מותג קופרה. הקופרה אטקה מוצע במחיר של 249,900 שקל, לפני תוספת, יחד עם אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות.

הקופרה אטקה הוצג כדגם הראשון של קופרה בשנה שעברה ולמרות שהוא כמובן דומה לאטקה של סיאט עליו הוא מבוסס, הוא זכה לשלל שדרוגים ויזואליים כולל עיצוב אגרסיבי במיוחד לפגוש הקדמי באמצעות כונסי אוויר גדולי מידות עם שבכת כוורת, לגריל קדמי עם לוגו קופרה במקום זה של סיאט, לחישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי (245/40R19) ופגוש אחורי ספורטיבי עם 4 סופיות אגזוז.

 

קופרה אטקה
קופרה אטקה - הדגם הראשון של מותג קופרה.

בחזית הקופרה אטקה ניצב מנוע 2.0TSI המוכר מדגמים רבים בקבוצת פולקסווגן, כאן בהספק מרבי של 300 כ״ס בין 5,300 ל-6,500 סל״ד ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ המתקבל בטווח רחב למדי של 2,000 עד 5,200 סל״ד (אוקטן 98). בשילוב לתיבת 7 הילוכים DSG ומערכת הנעה כפולה שבסיאט קוראים לה 4Drive, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.9 שניות, מהירות מרבית של 245 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.5 ק"מ לליטר, אם עובר עליכם יום רגוע במיוחד.

 

לצד מוט ההילוכים נמצא בורר מצבי הנעה המאפשר בחירה מבין 6 מצבי הנעה/נהיגה, כולל כמובן מצב קופרה קיצוני ומצב אישי המאפשר שילוב של מאפיינים שונים כמו בולמים רכים אך העברות הילוכים אגרסיביות.

 

קופרה אטקה
קופרה אטקה.

הקופרה אטקה נשען על בולמים אדפטיביים (DCC) עם שלושה מצבי קשיחות שונים, אלו משולבים גם בבורר מצבי הנהיגה. הבולמים החדשים, יחד עם קפיצים תואמים, מנמכים את המרכב ב-20 מ"מ לעומת האטקה של סיאט. מערכת 4Drive מהירה במיוחד, לפי סיאט, ומשנה את המומנט לכל גלגל בהתאם למדידה של מהירות הנסיעה, זווית ההיגוי, תוכנית הנהיגה הנבחרת והאחיזה בכל גלגל. בנוסף לכל אלו נמצא גם מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בקוטר 340 מ"מ מלפנים ו-310 מ"מ מאחור (סיא מציעה בחו"ל אופציה למערכת משודרגת של ברמבו).

 

קופרה אטקה תא הנוסעים
רמת אבזור וגימור עשירה.

על האווירה הספורטיבית בתא הנוסעים אחראיים בעיקר מושבי הספורט התומכים, בריפוד עור משולב באלקנטרה, וגלגל ההגה הקטום. רשימת האבזור בדגם עשירה למדי וכוללת, בין היתר: תאורת LED מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם תצוגת קופרה ייחודית ואפשרות להצגה של מערכת הניווט, מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, משטח טעינה אלחוטי, חלונות אחוריים מושחרים, מערכת שמע מבית beats עם 9 רמקולים, כיוון חשמלי למושב הנהג, בלם יד חשמלי, מפתח חכם,מראה מרכזית מתכהה אוטומטית ועוד. לקוחות שירצו קצת יותר יוכלו בתוספת של 17,000 שקל לרכוש את חבילת PRO המוסיפה מושבי באקט, חישוקים בצבע נחושת ואפשרות לצבע אפור גרפיט חיצוני.

מפרט הבטיחות עשיר וכוללת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד. קופרה אטקה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.