טויוטה קורולה סדאן GR ספורט
טויוטה קורולה סדאן GR ספורט.
טויוטה קורולה סדאן GR ספורט
טויוטה קורולה סדאן GR ספורט.

טויוטה הציגה אשתקד טויוטה חבילת עיצוב ספורטיבית GR לקורולה סטיישן והאצ'בק, הקורולה Excite GR אף נחתה בישראל בתחילת השנה, וכעת היא משלימה את המשפחה עם הצגתה של הקורולה סדאן GR ספורט. הקורולה סדאן GR ספורט תהיה זמינה לרכישה החל מינואר 2021.

 

חבילת/רמת הגימור GR ספורט אמנם נקראת על שם קבוצת המרוצים של טויוטה Gazoo Racing אך למעט המראה הספורטיבי, פה נגמר הקשר לכל דבר ספורטיבי שכן אין כל שינוי במתלים, היגוי, מערכת בלימה או מנועים שכן הקורולה GR ספורט תשווק עם יחידות ההנעה המוכרות של הדגם: 1.8 ליטר היברידי עם 122 כ"ס או 1.6 ליטר בנזין 132 כ"ס.

 

2021 קורולה סדאן GR ספורט
קורולה סדאן GR ספורט.

חווית נהיגה ספורטיבית לא תקבלו אך מראה שכזה בהחלט שכן בזכות חישוקי גלגלים בקוטר "17 או "18 בעיצוב ייחודי ובצבע שחור, גימור בשחור מבריק לכל חלקי הכרום השונים לאורך הגריל הקדמי, בפגושים, מסגרת החלונות ועוד, נוכל למצוא גם פסי חיכוך בשחור בתחתית הדלתות וגם מראות הצד זכו לגימור בשחור. על דלת תא המטען נמצא ספוילר קטן והפנסים מאחור זכו להשחרה.

 

2021 טויוטה קורולה סדאן GR ספורט
האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

המראה הספורטיבי ממשיך אל תא הנוסעים עם מושבי ספורט וריפודי בד משולב בעור סינטטי, גלגל ההגה עטוף חלקית בעור מחורר, תפירה בצבע אדום נוכל למצוא על גלגל ההגה, מוט ההילוכים והמושבים. כאופציה, לקוחות הדגם יוכלו לבחור בתאורת אווירה, תאורת LED מלאה וצבע שחור לגג.

2021 טויוטה קורולה סדאן GR ספורט

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.