2020 קיה סורנטו החדש
קיה סורנטו החדש.
2020 קיה סורנטו החדש
קיה סורנטו החדש.

קיה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הסורנטו 2020 החדשה, אותו היא תציג בחודש הבא בז'נבה.

 

לאחר שנחשפו לתמונות ריגול ואל שלל איורים רשמיים של הסורנטו 2020 החדש, קיה חושפת כעת את הדגם במלוא הדרו, דור הרביעי לקרוסאובר 5-7 מושבים הבינוני של קיה, האח הגדול של הספורטאז' והאח הקטן של הטליורייד הענק. את הופעת הבכורה העולמית שלו לקהל הרחב הסורנטו החדשה יעשה בתחילת החודש הבא בתערוכת ז'נבה.

 

בשלב זה, קיה חושפת הרבה תמונות אך רק מעט פרטים טכניים על הדגם. לפי קיה, מעצבי החברה בחרו לשמור על קווי העיצוב החסונים והקשוחים של הדורות האחרונים של הדגם, על זה הם הלבישו מראה אלגנטי ומעודן יותר. העיצוב החדש לחזית הדגם עם גריל "אף הנמר" הבולט שומר על הצד הקשוח, העיצוב האחורי - בהשראת הטליורייד - עם צמד הפנסים הנפרדים מדגיש את הצד האלגנטי והמעודן יותר של הדגם.

 

2020 קיה סורנטו החדש
עיצוב אלגנטי מאחור.

קיה עדכנה את פרופיל הדגם כך שהסורנטו החדש נראה ארוך יותר באמצעות הזזה של קורת A הקדמית ב- 30 מ"מ לאחור, סרח עודף קדמי/אחורי קצר יותר ובסיס גלגלים ארוך יותר. קיה מציינת כי הסורנטו החדשה מתבסס על פלטפורמה חדשה המאפשרת שדרוג המרווח, שימושיות, האיכות והנצילות.

 

2020 קיה סורנטו החדש
הפרופיל המוכר עם הדגשה של תא מנוע ארוך וסרח עודף קצר.

 

קיה מאשרת כי הסורנטו החדש ישווק לראשונה עם מערכת הנעה היברידית, מערכת הצפויה לשלב מנוע 1.6 ליטר טורבו עם מנוע חשמלי וסוללת ליתיום-יון גדולה יחסית. ההספק הכולל של המערכת צפוי לעמוד על 220 כ"ס.

 

2020 קיה סורנטו החדש תא הנוסעים
שדרוג מרשים לעומת הדגם הנוכחי.

תא הנוסעים החדש של הסורנטו מציג קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם הנוכחי בכל הקשור לאיכות, עידון וטכנולוגיה. כמו רכבים מודרניים רבים, מערכת המולטימדיה, עם מסך "10.25, צמודה תחת מסגרת אחת ללוח המחוונים, דיגיטלי עם מסך "12.3. מתחת למערכת המולטימדיה אנחנו פוגשים ממשק שליטה חדש ומודרני למראה עבור בקרת האקלים ומתחת לו נמצא משטח טעינה אלחוטי עם מספר כניסות USB. בין המושבים נפגוש את התפעול האלקטרוני לתיבת ההילוכים החדשה (8-DCT) באמצעות חוגה ולצידה חוגה לשליטה על מצבי ההנעה השונים של מערכת ההנעה הכפולה שתוצע כאופציה בדגם.

בקיה מבטיחים כי הסורנטו החדשה מצויד במגוון רחב ועשיר של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.