לקראת ההשקה בחודש הבא, קיה חושפת תמונות רשמיות של האופטימה החדשה המציגה בנוסף את שפת העיצוב החדשה של החברה.

 

לאחר שחשפה בחודש שעבר מספר איורים של הדגם, קיה חושפת כעת את העיצוב החיצוני של האופטימה 2020 החדשה במפרט לשוק הבית המקומי (שם היא משווקת כקיה K5). האופטימה החדשה תשווק בקוריאה כבר בחודש הבא, בשאר העולם זה יקרה במהלך המחצית הראשונה של 2020.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

קיה אופטימה החדשה מציגה עיצוב ספורטיבי דמוי קופה ולפי קיה היא מציגה במקביל את שפת העיצוב החדשה של המותג ובמיוחד, את האבולוציה העדכנית של גריל "אף הנמר" עם עיצוב רחב ותלת ממדי הנמתח ומשתלב בפנסים הראשיים. אלו האחרונים מבוססי LED ותחומים בתאורת יום בעיצוב "פעימת לב" המעניקה לדגם חתימת תאורה ייחודית.

 

קיה אופטימה החדשה 2020
תאורה במוטיב פעימות הלב.

הפגושים זכו לעיצוב אגרסיבי וספורטיבי למדי, אך יתכן כי כאן מדובר בעיצוב ייחודי לשוק הקוריאני כפי שקיה עשתה עם הדור היוצא של הדגם. מאחור אנחנו פוגשים אלמנט תאורה המחבר את שני הפנסים מאחור לכדי יחידה אחת הנמתחת לכל רוחבה של המכונית, אלמנט הצפוי לאפיין רבים מדגמי קיה (ויונדאי). גם התאורה מאחור עושה שימוש במוטיב פעימות הלב אותו פגשנו בחזית.

 

האופטימה החדשה גדולה ורחבה יותר מהדגם אותו היא מחליפה עם תוספת של 50 מ"מ לאורך לכדי 4,905 מ"מ ותוספת של 25 מ"מ לרוחב לכדי 1,860 מ"מ. גם בסיס הגלגלים גדל באופן משמעותי מ-2,805 מ"מ ל-2,850 מ"מ, תוספת של 45 מ"מ. מידת הגובה, כמו בדגמים חדשים רבים, קוצצה ב-20 מ"מ לכדי גובה של 1,445 מ"מ - בכדי להעניק לדגם מראה רחב ונמוך המאפיין רכבים ספורטיביים.

 

קיה אופטימה 2020 תא הנוסעים איור
מודרני ונקי.

קיה לא חושפת עדיין את תא הנוסעים, אך בפעם הקודמת היא חשפה איור המציג את תא הנוסעים החדש של הדגם, שם נפגוש עיצוב מינימליסטי ובעיקר טכנולוגי ואיכותי יותר מזה של הדגם הנוכחי, כולל תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומערכת מולטימדיה "10.25 חדשה.

 

קיה לא מספרת לנו על יחידות ההנעה של הדגם, אך ניתן לצפות שבשלב ההשקה לפחות נמצא את אותם המנועים של יונדאי סונטה החדשה, כולל את יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של יונדאי/קיה אשר הוצגה עם הסונטה הייבריד החדשה בחודש יולי האחרון.

 

2020 קיה אופטימה החדשה
תצויד במנועים ממשפחת מנועי SmartStream.

 בתחום מנועי הבנזין נפגוש את הדור החדש של מנועי יונדאי/קיה ממשפחת מנועי SmartStream. היצע מנועי הבנזין צפוי לכלול מנוע 2.5 ליטר GDI Smartstream הפועל במחזור אטקינסון ומייצר הספק מרבי של 190 כ״ס ומומנט מרבי של 24.9 קג״מ. מנוע נוסף הוא מנוע 1.6 ליטר טורבו T-GDI Smartstream חדש עם הספק מרבי של 180 כ״ס ומומנט מרבי של 26.9 קג״מ. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים Smartstream אוטומטית חדשה. בשוק הקוריאני הסונטה החדשה משווקת גם עם מנוע 2.0 ליטר Smartstream בהספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 20 קג"מ.

יחידת ההנעה ההיברידית תהיה זהה ליחידת ההנעה שהוצגה עם הסונטה הייבריד החדשה, זו עושה שימוש במנוע 2.0 ליטר Smartstream חדש שפותח במיוחד לשימוש במערכת הנעה היברידית (GDi HEV) עם הספק מרבי של 152 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 19.2 קג"מ ב-5,000 סל"ד. המנוע החשמלי נותר ללא שינוי עם 51 כ"ס ו-20.9 קג"מ, יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 195 כ"ס. מערכת ההנעה הזו משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטו', ללא ממיר מומנט, שזכתה למספר שדרוגים כולל מערכת Active Shift Control המתאמת באופן מהיר ומדויק יותר בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי.

 

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

מכונית מאד לא אמינה
המון תקלות עם הגיר הרובוטי
קלאץ כול שלושים עד חמישים אלף קמ...
ירידת ערך הזויה
תוותרו

This comment was minimized by the moderator on the site

ברור מה שתגיד אחויה עלק אוטו לא אמין.
אולי אתה מדבר על רנו שלא אמינה.
קיה מכוניות סופר אמינות!
יש לי קיה 4 כבר ושום בעיות וכן יש לי מנוע טורבו עם תיבת רובוטית שלא עושה שום בעיות.
אני כבר על 128...

ברור מה שתגיד אחויה עלק אוטו לא אמין.
אולי אתה מדבר על רנו שלא אמינה.
קיה מכוניות סופר אמינות!
יש לי קיה 4 כבר ושום בעיות וכן יש לי מנוע טורבו עם תיבת רובוטית שלא עושה שום בעיות.
אני כבר על 128 אלף קילומטר בשנתיים וחצי ושום בעיה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

הגיוני שאין לך תקלות.
מי שעושה 50000 ק"מ בשנה לא ממש עומד בפקק שעה כל יום.
התקלות של ירדן נכונות לנסיעה בפקקים.
המצמד הוא מכני ואחרי אין סוף פעילות של מצמד בפקק הקלץ נשחק.
כרכב בין עירוני הוא...

הגיוני שאין לך תקלות.
מי שעושה 50000 ק"מ בשנה לא ממש עומד בפקק שעה כל יום.
התקלות של ירדן נכונות לנסיעה בפקקים.
המצמד הוא מכני ואחרי אין סוף פעילות של מצמד בפקק הקלץ נשחק.
כרכב בין עירוני הוא מדהים.
אבל בפקקים ההיברידיות של טויוטה הרבה יותר אמינות.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אהבתי את הגריל החדש , תכלס נמאס כבר מאף הנמר הנוכחי...
אגב מזכיר את הגלאנט האחרונה ששווקה בארץ.

This comment was minimized by the moderator on the site

להתקין בקיה אופטימה 2020 מערכת מובילאיי הירושלמית ישראלית ומערכת ניווט WAZE

This comment was minimized by the moderator on the site

wow כל כך פז'ו 508!

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location