2021 קיה קדנזה K7
מקצה שדרוגים לקיה קדנזה K7.
2021 קיה קדנזה K7
מקצה שדרוגים לקיה קדנזה K7.

מכונית הסאלון של קיה, הקדנזה, המשווקת בשוק הבית הקוריאני תחת השם K7 זכתה למתיחת פנים נוספת המוצגת כעת בשוק הבית שהוא גם השוק העיקרי של הדגם, ביחד עם השוק האמריקאי. הקדנזה K7 הנוכחית, דור שני לדגם, הושקה באמצע שנת 2016 וביוני אשתקד היא זכתה למתיחת פנים ראשונה שכללה שדרוג טכנולוגי מקיף יחד עם פנים לקבלתם של שני מנועים חדשים.

 

לדגם היוצא יש גריל בעיצוב מיוחד אך מעורר המחלוקת ובכדי לא להבריח לקוחות שרד בשל עיצוב הגריל ידלגו על הדגם קיה מציעה כעת אפשרות לבחור בגריל בעיצוב חדש וסטנדרטי יותר למראה המשובץ באלמנט ויזואלי דמוי מטוס בשלב הנסיקה. עדכון נוסף לדגם הוא תוספת של שני צבעים חדשים בגוון אפור.

 

קיה K7 החדשה 2021
אופציה חדשה לעיצוב הגריל הקדמי.

מפרט הבטיחות של הדגם שודרג וכעת הוא זהה למה שפגשנו, לדוגמה, בסורנטו החדש. עבור הדגם זה אומר תוספת של מערכת בלימה אוטונומית התומכת בתנועה חוצה בעת פנייה בצומת. בנוסף לכך האבזור הסטנדרטי בדגם שורד ונוספה לדגם מערכת סינון אוויר מתקדמת יותר ומערכת הסוגרת את החלונות לפני כניסה למנהרה בכדי למנוע מאוויר מזוהם לחדור לתא הנוסעים. התפעול הקולי הורחב לפקודות כגון פתיחה/סגירה של החלונות והפעלה/כיבוי של חימום או אוורור המושבים.

 

2021 קיה קדנזה תא הנוסעים
בידוד רעשים משופר.

בנוסף, קיה מציינת כי בודד הרעשים בדגם שודרג באמצעות התקנה של זכוכית עבה יותר מאחור ותוספת של חומרי בידוד בקשתות הגלגלים. היצע המנועים עבור השוק הקוריאני נותר ללא שינוי וכולל מנוע 2.5 ליטר 198 כ"ס ו-25.3 קג"מ או מנוע 3.0 ליטר V6 המייצר הספק מרבי של 266 כ"ס ומומנט מרבי של 31.4 קג"מ. בשוק האמריקאי הדגם משווק עם מנוע 3.3 ליטר V6 בהספק מרבי של 290 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית וההנעה בדגם קדמית בלבד. 

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.