טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על הארכת האחריות על כל הדגמים ומזמינה את לקוחותיה לבדיקה וחיטוי מכוניתם.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לנוכח משבר הקורונה, חברת קיה שמה לה למטרה לתמוך בלקוחותיה מתוך דאגה לבריאותם. החברה מאריכה את תקופת האחריות ללקוחותיה אשר האחריות על רכבם הסתיימה בחודשים פברואר-אפריל 2020 ולא התאפשר להם להגיע למרכזי השירות המורשים לבצע תיקון במסגרת האחריות.

ניתן יהיה לממש את האחריות המורחבת עד לסוף חודש יוני 2020. בנוסף, מזמינה החברה את כל לקוחותיה לבדיקת תקינות הרכב, הכוללת חיטוי והחלפת מסנן מזגן בעלות סמלית מסובסדת.

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

ממש לא ברור מאליו. הם חברה סופר אמינה וזו הסיבה שבחרנו לקנות ספורטאז' 2018 שמצאנו בטרייד מוביל אחרי הרבה חיפושים. מעולה שיש שירות כזה. ובטוח שנגיע לעשות חיטוי וטיפול.

This comment was minimized by the moderator on the site

לא להיתקרב לסניף קיה פלמחים שרות גועל נפש במיוחד המנהל סניף

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location