את הדור הנוכחי של קיה פורטה, שהוצג בשנת 2018, לא זכינו לפגוש בישראל וכל עוד אין לדגם מערכת הנעה היברידית, כמו באלנטרה החדשה, הסיכוי שנפגוש את הדגם בישראל שוב הוא קטן מאוד. בחודש אפריל האחרון קיה הציגה את הפורטה המחודשת בשוק הבית הקוריאני וכעת היא מציגה את דגמי 2022 המחודשים של הדגם עבור השוק האמריקאי.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בשוק הקוריאני הדגם משווק עם מנוע 1.6 ליטר 123 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה, בשוק האמריקאי הדגם זמין עם מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי עם 147 כ"ס ו-18.1 קג"מ בשידוך לתיבת הילוכים רציפה או בדגם הספורטיבי פורטה GT עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 203 כ"ס ומומנט של 26.9 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים או 6 הילוכים ידנית. דגם ה- GT משודרג גם בתחום המתלים עם מתלה אחורי בתצורת רב חיבורי במקום קורת פיתול בגרסאות הפשוטות יותר.

 

2022 קיה פורטה החדשה
קיה פורטה GT.

בתמונות אתם יכולים לראות את הפורטה GT הספורטיבית שזכתה לשדרוג חיצוני מקיף המעניק לדגם מראה מודרני יותר בזכות יחידות התאורה החדשות ואגרסיבי יותר בזכות העיצובים החדשים לפגושים. בשוק הקוריאני הדגם זכה ללוח מחוונים דיגיטלי "10.25, בשוק האמריקאי לעומת זאת הדגם ממשיך עם לוח מחוונים סטנדרטי. מה שכן חדש הוא מערכת המולטימדיה עם מסכי מגע בגודל "8 בדגמי הבסיס או "10.25 ברמות הגימור הגבוהות יותר, בלם יד חשמלי, שקעי USB לנוסעים מאחור, ואופציות חדשות לגימור ולריפודים בתא הנוסעים.

 

מפרט הבטיחות בדגם שודרג גם הוא עם תוספת של מערכת יציאה בטוחה מהרכב, בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה בהתאם למידע ממערכת הניווט, זאת לצד שדרוג היכולות של המערכות הקיימות.

2022 קיה פורטה (US)