קיה נירו
קיה נירו חדש יוצג בינואר 2022.
קיה נירו
קיה נירו חדש יוצג בינואר 2022.

קיה נירו הנוכחי זכה להצלחה רבה בישראל ובשוק האירופי, בזכות תא נוסעים מרווח ושימושי ובעיקר בזכות העבודה שהדגם שווק עם מבחר של שלוש יחידות הנעה חסכוניות - היברידית, היברידית פלאג-אין עם טווח חשמלי של 49 ק"מ וחשמלית עם מבחר של שתי סוללות, הבכירה יותר מספקת טווח נסיעה של 455 ק"מ.

 

לפי דיווחים שונים בתקשורת הקוריאנית בינואר 2022 קיה תחשוף את הדור השני של נירו בגרסתו ההיברידית, במרץ 2022 בגרסתו החשמלית ובאפריל 2022 בגרסת הפלאג-אין. בשוק האירופי הנירו החדש כבר לא ישווק בגרסה ההיברידית הרגילה אלא רק בגרסת הפלאג-אין או בגרסה החשמלית המלאה, שבדור הנוכחי של הנירו זכתה להצלחה רבה באירופה אך אלינו היא הגיע רק ממש לאחרונה לקראת סוף חיי הדגם הנוכחי.

 

קיה Habanio קונספט
Habanio קונספט.

כפי שאתם יכולים לראות בתמונת הריגול של הדגם, שצולמה באירופה, הנירו החדש זוכה לעיצוב זקוף דמוי SUV. על שפת העיצוב החדשה של הנירו החדש קיה כבר רמזה לפני לפני כשנתיים באמצעות הקונספט Habaniro, זה כולל לדוגמה את אותה חתימת תאורת יום בפנסי החזית וגם את אלמנט העיצוב הקונטרסטי באדום על קורת C האחורית.

 

הנירו הנוכחי מבוסס על פלטפורמה ייחודית שתוכננה מראש לשאת ביעילות את שלושת יחידות ההנעה השונות של הדגם (זו אותה פלטפורמה של יונדאי איוניק) כך שסביר להניח כי הדור השני של הנירו יעשה שימוש בגרסה מעודכנת של פלטפורמה זו, עדכון שצפוי לאפשר לדגם לשאת סוללה גדולה יותר בגרסה החשמלית המלאה בכדי שהדגם יוכל להציג טווח נסיעה גדול יותר. גם דגם הפלאג-אין צפוי להציג טווח נסיעה גדול יותר, טווח שיאפשר לדגם לעשות שימוש במנוע החשמלי בלבד בשימוש יום יומי ממוצע.

 

קיה Habanio קונספט
קיה Habanio קונספט.

מהמעט שיצא לנו לראות מתא הנוסעים של הנירו החדש, תצפו למצוא בדגם אלמנטים רבים שהוצגו עם קיה EV6 החשמלי, זה כולל מסך פנורמי גדול מול הנהג המורכב משני מסכים בגודל "12.3, מבנה דומה לקונסולה בין המושבים עם חוגה רוטורית לתפעול תיבת ההילוכים ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.