2022 קיה סיד החדשה
קיה סיד החדשה - מתיחת פנים.
2022 קיה סיד החדשה
קיה סיד החדשה - מתיחת פנים.

קיה תערוך מחר אירוע בו היא תחשוף את דגמי 2022 המחודשים של הסיד, עד שזה יקרה מספר תמונות של מתיחת הפנים לדגמי הסיד השונים הספיקו לדלוף לרשת כך שאנחנו זוכים להצצה מוקדמת אל העיצוב המעודכן של הדגם.

 

בתמונות תוכלו לראות את מתיחת פנים לסיד ברמת הגימור הספורטיבית GT ליין, את הגרסה הספורטיבית פרו-סיד GT ואת גרסת הפלאג-אין PHEV של הסיד סטיישן. בכל הדגמים אנחנו פוגשים כמובן את הלוגו החדש של קיה, יחד עם יחידות תאורה חדשות בפנסים הראשיים וחתימת תאורת יום חדשה בצורת שלושה ראשי חצים.

 

2022 קיה סיד החדש
עיצוב ספורטיבי ומחצן יותר לחזית הדגם.

יש גם עיצוב חדש לחלוטין לפגוש הקדמי עם גריל חדש ובולט יותר המציג פרשנות מודרנית לגריל "אף הנמר" של קיה, יחד עם עיצוב ספורטיבי ומוחצן יותר לחלקו התחתון של הפגוש. נוכל גם למצוא עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ועיצוב חדש לחלוטין לפנסים מאחור בסגנון של כוורת.

בתום ההנעה, הסיד כבר זכתה למנוע ה-1.5 ליטר טורבו 160 כ"ס החדש של קיה שהחליף את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו וכך גם את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל החדש. שני המנועים נעזרים במערכת מיקרו-היברידית 48V. דגם הסיד GT יזכה למנוע ה-1.6 ליטר טורבו החדש של קיה אך ההספק המרבי צפוי להישאר על כ-204 כ"ס. סביר להניח שנוכל לפגוש גם את תיבת ההילוכים הידנית החדשה של קיה IMT עם תפעול אלקטרוני למצמד. לתיבה זו שתי גרסאות, אחת עם דוושת מצמד ואחת חצי אוטומטית בה אין כלל דוושת מצמד. את גרסת הפלאג-אין של הסיד (או האקסיד) לא זכינו לפגוש בישראל, אך מדובר באותה יחידת הנעה בדיוק המוכרת לנו מהנירו פלאג-אין

 

2022 קיה סיד החדשה
עיצוב חדש לפנסים מאחור.

בתא הנוסעים המחודש נמצא מערכת מולטימדיה חדשה בגודל של עד "10.25 וכן לוח מחוונים דיגיטלי מעודכן.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.