טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2020 המחודשים של הנירו פלאג-אין, שכמו הגרסה ההיברידית של הדגם אשר הושקה בישראל בחודש אוגוסט אשתקד, זכתה למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ושדרוג משמעותי לתא הנוסעים. למרות שלל השדרוגים, המחיר הוזל והפך לאטרקטיבי מבעבר, החל מ-149,900 שקל, רק 5,000 שקל יותר מהנירו הייבריד הרגיל והוזלה של כ-10,000 שקל מהמחיר של הדגם היוצא.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יחידת ההנעה של הנירו פלאג-אין נותרה ללא שינוי והיא מתבססת כמובן על יחידת ההנעה ההיברידית של הנירו, מנוע 1.6 ליטר GDI עם 105 כ"ס ו-15 קג"מ הנעזר במנוע חשמלי בהספק של 60.5 כ"ס ו-17.3 קג"מ (לעומת 43.5 כ״ס ו-17.3 קג"מ בדגם הפלאג-אין הרגיל) ההספק הכולל זהה בין הדגמים ועומד על 141 כ"ס ו-27 קג"מ והכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים.

 

קיה נירו פלאג-אין 2020
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי.

סוללות ליתיום-יון פולימר נטענת בקיבולת של 8.9kWh (ללא שינוי) מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי משולב של 49 ק"מ ועד ל-65 ק"מ בנסיעה עירונית לפי תקן WLTP. את הסוללה ניתן לטעון באמצעות עמדה ציבורית, עמדת טעינה ביתית וכן שקע ביתי.

 

למעט תוספת של שקע טעינה מעל בית הגלגל הקדמי בצד הנהג, העיצוב החיצוני המעודכן זהה למה שפגשנו בנירו הייבריד, זה כולל עיצוב חדש לחלוטין ומוצלח יותר לחזית הדגם כולל עיצוב חדש לפנסים הראשיים כשהם משלבים את עיצוב "קוביית הקרח" הייחודי של קיה ותאורת יום LED מתחת לפנסים הראשיים המעוצבת בצורת חץ כפול. הפנסים מאחור עודכנו בתאורת LED מודרנית וגם הפגוש האחורי זכה לעיצוב מעודכן.

 

קיה נירו פלאג-אין 2020 תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים.

שינוי משמעותי עוד יותר אנחנו מוצאים בתא הנוסעים עם עיצוב חדש לחלוטין לחלקו העליון של הדשבורד ושימוש בחומרים רכבים למגע, לוח מחוונים חדש עם מסך "7 במרכזו, בלם הרגל המכני לחניה הוחלף בבלם יד חשמלי עם פונקציית AUTO HOLD, מערכת מולטימדיה "8 חדשה עם ניווט WAZE והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ועוד.

 

קיה נירו פלאג-אין 2020
בקרת שיוט אדפטיבית מעודכנת עם עצור/סע.

מערכות הבטיחות המתקדמות של הדגם עודכנו וכעת מערכת בקרת השיוט כוללת תפקוד Stop & Go ומאפשרת עקיבה אחרי המכונית שלפניו ומסוגלת להביא את הנירו למצב של עצירה מוחלטת והחזרתו למהירות השיוט – בהתאם להתנהגות המכונית שלפניו. הנירו פלאג אין ממשיך להציע חבילה מקיפה של טכנולוגיות בטיחות אקטיבית. טכנולוגיות אלו כוללות התראת התנגשות קדמית, סיוע לשמירה על נתיב, התראת ערנות הנהג וסיוע לאלומה גבוהה. בנוסף, מאחור הותקנו צלחות בילום גדולות יותר לשיפור הבלימה. מפרט הבטיחות זהה בכל רמות הגימור.

 

קיה נירו
עיצוב חדש לפגוש ולפנסים מאחור.

רמת הגימור הבסיסית LX היא סוג של רמת גימור "ליסינג" וכוללת, בין היתר: מולטימדיה "8, דיבורית BT, שליטה מההגה, חישוקי סגסוגת "16, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמה אחורית, חיישני אורות, בלם יד חשמלי, קיפול חשמלי למראות הצד עם אפשרות לקיפול אוטומטי ועוד. רמת הגימור EX מוסיפה לא מעט, כולל מפתח חכם, פתחי מיזוג אחוריים, מסך "7 בלוח המחוונים, חיישני חניה מקוריים, מטען USB, ריפוד מושבים משולב עור ובד, חיישן גשם, חלונות אחוריים כהים ועוד. 2020 קיה נירו פלאג-אין - מפרט טכני מלא להורדה.

2020 קיה נירו - מחירון:

קיה נירו LX 1.6 היברידי - 144,900 ₪

קיה נירו EX 1.6 היברידי - 145,900 ₪

קיה נירו 1.6 LX פלאג-אין - 149,900 ₪

קיה נירו 1.6 EX פלאג-אין - 152,900 ₪

 

2020 קיה נירו פלאג-אין

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה רכב, אהבתי את השדרוג ועוד במחיר הזה שווה להשקיע. 65 קמ ליום זה לא יכול גם להתאים להרבה אנשים בארץ, גם לכאלה אם משפחות אז כנראה שזה יתפוס בשוק

This comment was minimized by the moderator on the site

אם מסתכלים על התמורה אז המחיר בהחלט מפתה. הימור שלי - ימכר פה כמו לחמניות חמות.

This comment was minimized by the moderator on the site

מי שיראה מעבר לניילונים יעדיף ללכת על נירו יד שנייה - פערי המחיר משמעותיים וגם חוסכים את ירידת הערך של השנה הראשונה. זה מה שהניע לקנות מטרייד מוביל, בסה"כ מרוצה מהרכב ומחוויית הקניה.

This comment was minimized by the moderator on the site

הבוט של טרייד מוביל - אתה מופיעה עם אותה המלצה בכל אתר רכב בארץ.
אנחנו לא נבין שאתה (דביל) בוט של טרייד מוביל?
בסהכ יש שם חווית קניה טובה אבל ישחילו לך במחיר.....

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location