מחליפת הסברינג, הקרייזלר 200 נחשפת רשמית, מהתמונות, היא לא מרשימה כמ ה-200C קונספט.

קרייזלר 200 החדשה 2011

קרייזלר עושה עם ה-200 את התרגיל שפולקסווגן עשתה עם הפאסט החדשה. לכאורה מוצג דגם חדש לחלוטין, אך למעשה מדובר במתיחת פנים נרחבת. זה לא עובד עיצובית לפולקסווגן עם הפאסאט 2011 שנראית דיי משעממת, וגם לא עבור מחליפת הסברינג, הקרייזלר200 החדשה. וודאי אם משווים אותה ל-200C קונספט המרשימה מאוד, שהוצגה בתערוכת דיטריוט 2009. אמנם מלפנים ומאחור היא חדשה לחלוטין, אך כל מרכז הגוף, מסגיר את המקור שכלל לא היה מוצלח. זו התוצאה כשמנסים לחסוך, קצת יותר מידי.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

את הקרייזלר 200 החדשה ישרתו שני מנועים,האחד 2.4 ליטר שישודך לתיבת 4 הילוכים או 6 הילוכים אוטומטית, והשני 3.6 ליטר V6 בהספק של 278 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. קרייזלר לא סיפקה עדיין נתונים אודות הספקו של המנוע החלש מהשניים או את נתוני הביצועים. לפי קרייזלר, פנים הרכב שונה מהסברינג המוחלפת עם איכות חומרים גבוהה יותר, בידוד רעשים משופר (NVH), ועוד. תמונות של פנים הרכב עדיין לא נחשפו, החשיפה הציבורית הראשונה תהיה בחודש הבא בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס.

 

קרייזלר 200 החדשה 2011

 

קרייזלר 200C קונספט

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

ה- 200C קונספט ממש מרשימה ויפה. קרייזלר כנראה רוצה לשקוע יחד עם פיאט, עיצוב הרכב, מוסיף לו אחוזים רבים ללא קשר לאיכול הרכב עצמו, אז למה הם יצאו עם הדבר המכוער הזה?

This comment was minimized by the moderator on the site

אמנם קונספט עם חישוקי 21 אינצ' אבל עדיין מאוד מרשימה, ומזכירה באמת 300C קטנה, ה-200 מזכירה סברינג וזה ממש שלא לטובה

This comment was minimized by the moderator on the site

על בסיס ה-200. לא ברור לי איך שתי החברות הנכשלות האלו חברו יחדיו ליצור נכשל אחד גדול

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location