קרייזלר 300C החדשה, מחליפת אחד הדגמים המצליחים של קרייזלר, נתפסת בעדשת המצלמה.

קרייזלר 300C החדשה - שילוב לא מוצלח של רטרו ומודרני

קרייזלר מאכזבת שוב, זה התחיל ב-200C החדשה מחליפת הסברינג וכעת ממשיך ל-300C. לא ברור אם זה בגלל קופת המזומנים דלה, או חוסר בהשראה, אך כפי שה-200C רחוקה שנות אור מהקונספט המרשימה, גם ה-300C נראית כמתיחת פנים ל-300C המוחלפת ולא דגם חדש באמת או מרשים כפי שה-300C הנוכחית הרשימה כשהוצגה לראשונה.

 

את ה-300C החדשה ניתן לחלק ל-3 חלקים שלא משתלבים בהרמוניה האחד עם השני. חלק מרכזי שנותר כפי שהיה, חלק קדמי חדש ואחורי מחודש, כאשר בכולם מילת המפתח היא כרום, והרבה ממנו. מלפנים ניתן להבחין בגריל החדש של קרייזלר שהוא מעודן וקטן יותר מהקודם ותאורת LED משולבת בפנים הראשיים, הכל כמובן מעוטר ומצופה בכרום. כל חלקה הקדמי של ה-300C החדשה מרוכך ומעוגל ופחות "כוחני" מבעבר.

 

חלקה האחורי של ה-300C החדשה הוא אבולוציה ל-300C המוחלפת. פס כרום עבה מתוח לאורך חלקו התחתון של תא המטען ומקשר את שני הפנסים האחוריים החדשים, המקבלים תוספת של תאורת LED ועיטור כרום מסביבם. משני צידיו של הפגוש האחורי נמצאות שתי יציאות עגולות ומסיביות של צינור המפלט.

 

 

את ה-300C החדשה, ישרתו המנועים המוכרים מדודג', האחד בנפח 3.6 ליטר V6 בהספק של 300 כ"ס וכמובן אי אפשר בלי גרסת ה-SRT8 עם מנוע HEMI בנפח 5.7 ליטר V8 בהספק של 390 כ"ס או יותר. החשיפה הרשמית תעשה, סביר להניח, בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה או בתערוכת דיטרויט.

לתמונות נוספות:autoblog.com

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.