רונן יבלון
רונן יבלון (צילום: תמיר לוי).
רונן יבלון
רונן יבלון (צילום: תמיר לוי).

בחודש דצמבר 2020 קבוצת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, הכריזה כי זכתה בזיכיון יבוא של רכבי Geely לישראל, חברת הרכב המובילה בסין המחזיקה בין היתר גם בבעלות מלאה על וולוו, מותג רכבי הספורט לוטוס ועוד.

 

במסגרת הזכיה בזיכיון היבוא הקימה יוניון את חברת גיאו מוביליטי, חברה-בת אשר תייבא לישראל את מותג Geely. לקראת ההשקה בישראל בתחילת 2022, קבוצת יוניון מקדמת את מינויו של רונן יבלון (41) לתפקיד מנכ"ל Geely ישראל, כמי שינהל את כלל פעילות המותג בארץ. יבלון ייכנס לתפקידו רשמית בראשית חודש יולי 2021.

 

ליבלון ניסיון עתיר שנים בתעשיית הרכב הישראלית. קודם למינויו, מילא יבלון שורה של תפקידים בכירים, ביניהם 3 שנים כמנכ"ל חברת EV-Edge מקבוצת יוניון מוטורס, במסגרתה היה אמון על ההקמה וביסוסה של EV- Edge כרשת טעינת הרכב החשמלי הגדולה בישראל. קודם לכן, שימש בקבוצה כמנהל רשת המכירות הארצית בטויוטה וכמנהל מחלקת מוצר טויוטה. בעבר אף עבד בתפקידי כספים ומכירות בחברת קוקה קולה ישראל. ליבלון תואר בהנדסה מאוניברסיטת תל-אביב, ותואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

 

geely geometry c
Geely Geometry c.

בשנת 2019 גילי השיקה מותג משנה לרכבים חשמליים הנקרא Geometry (גיאומטרי) והדגם הראשון של גילי שישווק בישראל הוא של מותג זה, GEELY Geometry C. מדובר בקרוסאובר המבוסס על דגם אחר של גילי בגודל המקביל לרכבים כגון קיה ספורטאז', עם אורך של 4.43 מטר, רוחב של 1.83 מטר, גובה של 1.56 מטר (נמוך יחסית) ובסיס גלגלים של 2.70 מטר.

גיאומטרי C מצויד במנוע חשמלי קדמי בהספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 31.6 קג"מ, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות. הדגם מצויד בסוללות בקיבולת של 53kWh או 70kWh עם יכולת טעינה מהירה. לגילי גיאומטרי C תקינה אירופאית כך שהדגם ישווק באופן סדיר ומלא ללא הגבלת כמות כמו חלק מהרכבים החשמליים שהגיעו מסין לישראל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.