רנו טווינגו העירונית תשווק מעתה בגרסה חשמלית בלבד, עם טווח נסיעה משולב של 180 ק"מ וטווח נסיעה עירוני של עד 250 ק"מ - בקיץ.

 

רנו חושפת לקראת תערוכת ז'נבה את הטווינגו Z.E החשמלית וכמו במקרה של סמארט, המיוצרת במשותף עם רנו, גם הטווינגו עוברת להנעה חשמלית בלבד וכבר לא תשווק בדגמי בנזין. מהלך דומה ביצעה קבוצת פולקסווגן אשר הפכה את כל המכוניות העירוניות שלה, פולקסווגן UP, סיאט Mii וסקודה סיטיגו, לדגמי הנעה חשמלית בלבד.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בניגוד לסמארט EQ ForFour החשמלית המצוידת בסוללת 17.4kWh - בשל הצורך לייצר סוללה זהה גם לדגם השני נוסעים, הטווינגו החשמלית המשווקת בגרסת 4 דלתות בלבד מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת גדולה יותר של 21.3kWh המספיקה לטווח נסיעה חשמלי משולב של 180 ק"מ או עד 250 ק"מ בנסיעה עירונית בלבד - בתקן WLTP. בחורף, נתון הנסיעה המשולב יתקצר משמעותית לטווח של 110 ק"מ, מה שאומר לנו שהסוללה לא כוללת בקרת טמפרטורה אקטיבית.

 

רנו טווינגו חשמלית Z.E
טווח נסיעה של 180 קילומטר.

המנוע החשמלי, שמותקן מאחור, כבר זהה למה שהכרנו בסמארט EQ: מנוע בהספק של 82 כ"ס ו-16.3 קג"מ המאפשר לדגם נתון תאוצה 0-60 קמ"ש זריז של 5.2 שניות 0-100 קמ"ש בזמן פחות זריז של 12.6 שניות ומהירות מרבית של 135 קמ"ש.

 

רנו טווינגו החשמלית תא הנוסעים
המרווח לנוסעים נותר ללא שינוי.

טעינה של הסוללה באמצעות מטען ביתי ייעודי בהספק של 7.4kW דורשת המתנה של כ-4 שעות, עמדת טעינה מהירה, בהספק של עד 22kWh, תאפשר טעינה של 0 עד 80 אחוז מקיבולת הסוללה בזמן של כחצי שעה. הסוללה בדגם מותקנת מתחת למושבים הקדמיים, כך שהמרווח לנוסעים לא השתנה וגם נפח תא המטען, העומד על 176 ליטר בלבד, נותר ללא שינוי.

 

רנו טווינגו Z.E
רנו טווינגו Z.E.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה, בחירה במצב ECO תאפשר הגדלת טווח הנסיעה המשולב 215 ק"מ בזכות הגבלה של התאוצה והגבלת המהירות המרבית ל-100 קמ"ש. העברה של מוט "ההילוכים" למצב B יאפשר בחירה מבין 3 מצבי בלימה רגנרטיבית.

בצד הוויזואלי, הטוויגו Z.E זוכה להדגשה בצבע כחול בגריל הקדמי, בחישוקי הגלגלים ובצידי הרכב.

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

במקום להקטין את חרדת הטווח שיש ברכישת רכב חשמלי, הם הופכים אותה לבלתי נסבלת כאן.

This comment was minimized by the moderator on the site

ללא בקרת טמפרטורה?
אסור לקנות את הרכב בארץ.
הזלזול של רנו בלקוחות לא אירופאים הוא מדהים.
זה נכון גם לגבי הניסאן ליף - תבדקו סיפורים באוסטרליה החמה על סוללות שנגמרות מהר בשל אי קירור אקטיבי.

This comment was minimized by the moderator on the site

מה הבעיה? רוצה קירור אקטיבי פשוט תדליק מזגן!

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב החשמלי שנוי במחלוקת. טווח מסיעה לקוי ולא אמין. תאוצה לא ליניארים או אולי בעייתית. מדוע רנו מתעקשים לשלב ברכב חשמלי מודרני טכנולוגיה של שנות השמונים שתרם היה רכב חשמלי. את מי הם מנסים לבלבל....

רכב החשמלי שנוי במחלוקת. טווח מסיעה לקוי ולא אמין. תאוצה לא ליניארים או אולי בעייתית. מדוע רנו מתעקשים לשלב ברכב חשמלי מודרני טכנולוגיה של שנות השמונים שתרם היה רכב חשמלי. את מי הם מנסים לבלבל. חוץ מאת עצמם. ???

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location