רנו זואי וואן
רנו זואי וואן.
רנו זואי וואן
רנו זואי וואן.

זו אמנם לא תצורה מוכרת במחוזותינו, אבל גרסת וואן מסחרית לרכב סופרמיני זו תצורה מקובלת בחלק ממדינות אירופה (בריטניה בעיקר) כתחליף קטן וזול יותר לטנדרון כדוגמת רנו קנגו. אלו רכבים בהם המושב האחורי מוסר לחלוטין ורצפת תא המטען נמשכת ברציפות עד לגב המושבים הקדמיים כתא מטען גדול יחסית ושימושי.

 

הפעם האחרונה בה רנו הציעה את הסופרמיני שלה בתצורה כזו הייתה עם הדור הראשון של הקליאו וכעת היא חוזרת לעשות זאת אך לא עם הקליאו אלא עם הזואי החשמלית בגרסתה החדשה שהוצגה אשתקד.

 

רנו זואי וואן
מספיק לשימושים מסחריים קלים.

הזואי וואן עושה שימוש באותה סוללה של הזואי הרגילה בקיבולת של 52kWh המספיקה לטווח נסיעה של 395 ק"מ בתקן WLTP או 242 ק"מ בחורף האירופי. במקום מנוע ה-R135 של הזואי החדשה (135 כ"ס ו-25 קג"מ) הזואי וואן עושה שימוש במנוע R110 המוכר מהדגם היוצא, עם 110 כ"ס ו-22.9 קג"מ. לפי רנו זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.4 שניות ולמהירות מרבית של 135 קמ"ש.

 

טעינת הסוללה משקע ביתי דורשת המתנה ארוכה של 9 שעות ו-25 דקות, שימוש בעמדת טעינה ביתית (תלת פאזי) בהספק של 22kW תקצר את זמן ההמתנה ל-3 שעות בלבד. את הסוללה ניתן לטעון גם באמצעות עמדת טעינה מהירה DC בהספק של עד 50kW המאפשרת טעינה של 0% עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של שעה ו-10 דקות.

 

רנו זואי וואן
כל הנוחות של הזואי הרגילה.

בזכות ההסרה של המושב האחורי מתקבל תא מטען באורך של 1.205 מטר, רוחב של 1.11 מטר (0.95 מטר בין בתי הגלגלים) ונפח הטענה של 510 ליטר ועד 1000 ליטר לגובה התקרה עם התקנה של מחיצת מגן.

רנו תשווק את הדגם בשתי רמות גימור, רמת הגימור הגבוהה יותר כוללת תאורת LED מלאה, מולטימדיה "9.3 עם חיבור קבוע לרשת האינטרנט והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים, משטח טעינה אלחוטי, אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.