סקודה קודיאק וקארוק 2020
שדרוג קל לדגמי 2020 של סקודה קודיאק וקארוק
סקודה קודיאק וקארוק 2020
שדרוג קל לדגמי 2020 של סקודה קודיאק וקארוק

סקודה מעניקה רענון קל לקודיאק ולקארוק, עם שדרוג טכנולוגי קל ומנוע דיזל 190 כ"ס חדש לקארוק.

 

סקודה מספקת לנו הצצה אל דגמי 2020 המעודכנים של סקודה קודיאק וסקודה קארוק, אותם היא תציג בהמשך השנה בתערוכת פרנקפורט (ספטמבר). לא מדובר מתיחת פנים מקיפה כפי שהוצגה עם הסופרב 2019 המחודשת, אלא בעדכון עיצובי קל ושדרוג טכנולוגי קטן.

 

סקודה עדיין לא מאפשרת לנו להציץ אל חזית המעודכנת של הדגם (אם זו עודכנה בכלל) אך כמו בסופרב המחודשת גם כאן הכיתוב SKODA מחליף את הסמל שעיטר את דלת תא המטען.

 

2020 סקודה קודיאק
כיתוב סקודה על דלת תא המטען במקום הסמל.

בצד הטכנולוגי, מערכת ניטור השטח המת מסוגלת כעת לזהות רכב מתקרב גם ממרחק של 70 מטר (לעומת 20 מטר במערכת הנוכחית שבדגמים), כך שהנהג מקבל התראה מוקדמת יותר כאשר רכב מתקרב במהירות מאחור ולא רק התראה על רכב צמוד בשטח מת. בנוסף, החיווי של המערכת נעשה ברור יותר, במקום נורה כתומה קטנה בזכוכית שמראות הצד הותקנה נורה כתומה גדולה יותר במסגרת של מראות הצד כך שהנהג יוכל להבחין בהתראה עוד לפני הסטת המבט - הנהג יכול לשלוט על בהירות האור.

 

חיווי ברור יותר למערכת ניטור שטח מת
חיווי ברור יותר למערכת ניטור שטח מת.

מערכת בקרת שלדה DCC (בולמים אדפטיביים) הוצעה בעבר רק בדגמי הנעה כפולה אך כעת, זו תוצע גם בדגמי הנעה קדמית בלבד. המערכת מאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי קשיחות: נוחות, רגיל וספורט הקשיח ביותר. המפתח החכם KESSY, המוצע בדגמים כאופציה, מצויד כעת בחיישן תנועה בכדי להקטין את האפשרות של גנבי רכב לסרוק את האות שהמפתח משדר. כאשר החיישן לא מזהה תנועה במשך 15 דקות, הוא מנתק את המשדר שבמפתח.

סקודה קארוק זוכה במנוע דיזל חדש, 2.0TDI עם 190 כ"ס המוכר מהקודיאק. מנוע זה משודך כסטנדרט למערכת הנעה כפולה ותיבת DSG שבעה הילוכים. הקודיאק לא זכה במנועים חדשים, אך הוא משתדרג בעיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים: חישוקי "20 בעיצוב ספורטיבי לקודיאק ספורט-ליין וכן לקודיאק RS וקודיאק L&K. מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בכל גלגל בנפרד, מוצעת כאופציה בדגמים המצוידים בחישוקי "18 ומעלה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.