סקודה מעניקה רענון קל לקודיאק ולקארוק, עם שדרוג טכנולוגי קל ומנוע דיזל 190 כ"ס חדש לקארוק.

 

סקודה מספקת לנו הצצה אל דגמי 2020 המעודכנים של סקודה קודיאק וסקודה קארוק, אותם היא תציג בהמשך השנה בתערוכת פרנקפורט (ספטמבר). לא מדובר מתיחת פנים מקיפה כפי שהוצגה עם הסופרב 2019 המחודשת, אלא בעדכון עיצובי קל ושדרוג טכנולוגי קטן.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

סקודה עדיין לא מאפשרת לנו להציץ אל חזית המעודכנת של הדגם (אם זו עודכנה בכלל) אך כמו בסופרב המחודשת גם כאן הכיתוב SKODA מחליף את הסמל שעיטר את דלת תא המטען.

 

2020 סקודה קודיאק
כיתוב סקודה על דלת תא המטען במקום הסמל.

בצד הטכנולוגי, מערכת ניטור השטח המת מסוגלת כעת לזהות רכב מתקרב גם ממרחק של 70 מטר (לעומת 20 מטר במערכת הנוכחית שבדגמים), כך שהנהג מקבל התראה מוקדמת יותר כאשר רכב מתקרב במהירות מאחור ולא רק התראה על רכב צמוד בשטח מת. בנוסף, החיווי של המערכת נעשה ברור יותר, במקום נורה כתומה קטנה בזכוכית שמראות הצד הותקנה נורה כתומה גדולה יותר במסגרת של מראות הצד כך שהנהג יוכל להבחין בהתראה עוד לפני הסטת המבט - הנהג יכול לשלוט על בהירות האור.

 

חיווי ברור יותר למערכת ניטור שטח מת
חיווי ברור יותר למערכת ניטור שטח מת.

מערכת בקרת שלדה DCC (בולמים אדפטיביים) הוצעה בעבר רק בדגמי הנעה כפולה אך כעת, זו תוצע גם בדגמי הנעה קדמית בלבד. המערכת מאפשרת בחירה מבין שלושה מצבי קשיחות: נוחות, רגיל וספורט הקשיח ביותר. המפתח החכם KESSY, המוצע בדגמים כאופציה, מצויד כעת בחיישן תנועה בכדי להקטין את האפשרות של גנבי רכב לסרוק את האות שהמפתח משדר. כאשר החיישן לא מזהה תנועה במשך 15 דקות, הוא מנתק את המשדר שבמפתח.

סקודה קארוק זוכה במנוע דיזל חדש, 2.0TDI עם 190 כ"ס המוכר מהקודיאק. מנוע זה משודך כסטנדרט למערכת הנעה כפולה ותיבת DSG שבעה הילוכים. הקודיאק לא זכה במנועים חדשים, אך הוא משתדרג בעיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים: חישוקי "20 בעיצוב ספורטיבי לקודיאק ספורט-ליין וכן לקודיאק RS וקודיאק L&K. מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בכל גלגל בנפרד, מוצעת כאופציה בדגמים המצוידים בחישוקי "18 ומעלה.

 

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

שישדרגו את העיצוב,הרכבים ממש מכוערים

This comment was minimized by the moderator on the site

חחחחחחחחחח.. נכון !

This comment was minimized by the moderator on the site

עניין של טעם. אני דווקא ממש אוהב את קו העיצוב הקפדני של הסקודה!

This comment was minimized by the moderator on the site

המחירים בשמיים ואין על מה

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב תענוג שקט זריז מרווח בלי קישקושידה

This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה רכב שבעולם - יותר טוב מכל רכב הפנאי כיום

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location