2020 שברולט סברבן החדש
שברולט סברבן החדש.
2020 שברולט סברבן החדש
שברולט סברבן החדש.

הסברבן והטאהו החדשים גדולים ומרווחים יותר, מצוידים במנוע V8 חדש, תיבת 10 הילוכים אוטו' ושפע של אבזור נוחות.

 

שברולט הציגה אמש בארה"ב את את רכבי הפנאי הענקיים שלה, שברולט סברברן החדש (דור 12) ואת האח הקטן היותר, שברולט טאהו החדש (דור 6). הסברבן החדש יהווה את הבסיס גם לדור הבא של GMC יוקון XL וכן לקאדילק אסקלייד - בגרסת ESV הענקית.

למרות שלא מדובר בדגמים שמישהו טען שהם קטנים או לא מרווחים מספיק, שני הדגמים החדשים גדולים יותר ומרווחים יותר מהדגמים אותם הם מחליפים, לנוסעים ומטען. לטאהו "הקטן" בסיס גלגלים של 308 ס"מ, אורך של 535 ס"מ, רוחב של 206 ס"מ וגובה של 193 ס"מ, הסברבן כבר מציג מידות מופרכות עם בסיס גלגלים של 340.6 ס"מ ואורך של 573 ס"מ כאשר הרוחב והגובה זהים לטאהו. נפח תא המטען מאחורי השורה השלישית עומד בטאהו על 722 ליטר ואילו בסברבן על 1,163 ליטר.

 

2020 שברולט סברבן החדש
שברולט סברבן החדש.

כיאה לרכב אמריקאי קלאסי, מנועי הבנזין בדגמים הם מנועי V8 אטמוספריים כאשר מנוע הבסיס בנפח של בחזית 5.7 ליטר מייצר הספק מרבי של 355 כ"ס ו-52.9 קג"מ והמנוע הבכיר בנפח של 6.2 ליטר מייצר הספק מרבי של 420 כ"ס ומומנט מרבי של 63.5 קג"מ. המנועים משודכים לתיבת 10 הילוכים אוטו' כאשר את דגמי הבסיס ניתן לקבל גם עם הנעה אחורית, השאר עם הנעה כפולה ובורר מצבי שטח. לקוחות הדגמים יוכלו לבחור גם באופציה של דיזל, 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל בהספק מרבי של 277 כ"ס ומומנט מרבי של 46.9 קג"מ. גרסת הדיזל מיועדת עבור הלקוחות שיצרו להשיג גם צריכת דלק שפויה יותר - במונחים אמריקאים.

 

שברולט סברבן החדש 2020 תא הנוסעים
מרווח עצום לנוסעים לצד שפע של אבזור.

אל העיצוב החיצוני החדש והמודרני, שברולט הציגה תא נוסעים חדש ועשיר יותר וכמובן גם טכנולוגי יותר, אך זה עדיין תא נוסעים עממי באופיו והוא לא מתקרב לעושר והיוקרה שאפשר למצוא באסקלייד - גם לא בתג המחיר כמובן. רשימת האבזור החשמלי ארוכה מאוד כיאה למיטב המסורת האמריקאית, כולל בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים ויחידה נפרדת לשורה השלישית, שפע כניסות USB, מולטימדיה "10 עם הרחבה לאנדרואיד ואפל, טעינה אלחוטית, מערכת בידור אחורית עם מסכים בגודל "12.6, מסך "8 בלוח המחוונים, תצוגה עילית "15.6 וכמובן גם מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תמיכה בנגרר ועוד ועוד.

אחד החידושים המשמעותיים ביותר בדגמים זה השימוש מתלים נפרדים מאחור בתצורת רב חיבורי בניגוד לסרן חי פשוט בדגם היוצא. השינוי הזה מאפשר לדגמים להציג שיפור ניכר בהתנהגות הכביש ונוחות הנסיעה. את רמות הגימור הבכירות יותר ניתן לצייד במתלי אוויר לשדרוג נוסף לנוחות הנסיעה והשליטה על המרכב, אלו מאפשרים את שינוי גובה המרכב בטווח של 101 מ"מ, הנמכה אוטומטית של 19 מ"מ במהירויות גבוהות, הנמכה של 51 מ"מ לטובת כניסה נוחה יותר לרכב ועד להגבהה של 50 מ"מ בשילוש ל-4WD LO בנסיעת שטח.

 

תגיות: שברולט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.