שברולט סילברדו HD 2500 החדש
שברולט סילברדו HD החדש.
שברולט סילברדו HD 2500 החדש
שברולט סילברדו HD החדש.

שברולט מציגה את דגמי HD של הסליברדו החדש, עם ארגז גדול יותר, כושר גרירה גבוה יותר ותיבת 10 הילוכים אוטומטית לדגם הדיזל.

 

לאחר שסיפקה לנו הצצה מוקדמת לדגם, שברולט מציגה את הסליברדו HD החדש בדגמי 2500 ו-3500, עם מנועי בנזין ודיזל, תיבת 10 הילוכים אוטו׳ חדשה למנוע הדיזל, שלדת סולם חדשה וכושר גרירה משופר משמעותית.

 

מתחת למכסה המנוע יוכלו רוכשי הדגם לבחור מבין שני מנועים, V8 בנזין אחד ודיזל. מנוע הבנזין, שלא רלוונטי לשוק המקומי שלנו, הוא מנוע 6.6 ליטר V8 חדש עם הספק מרבי של 401 כ״ס ומומנט מרבי של 64 קג״מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ואופציה להנעה כפולה.

 

שברולט סילברדו hd החדש 2020
כושר גרירה גובה יותר.

המנוע הבכיר בהיצע הוא מנוע ה-6.6 ליטר V8 Duramax המוכר מהדגם הנוכחי (עם מערכת קירור משופרת), המייצר הספק מרבי של 445 כ״ס ומומנט מרבי אדיר של 125.6 קג״מ. המנוע משודך לתיבת 10 הילוכים (Allison) אוטומטית חדשה המחליפה את תיבת השישה הילוכים אוטומטית של הדגם. למעט דגם הבסיס, כל הדגמים מצוידים במערכת הנעה כפולה. בשברולט מציינים כי מיכל האוריאה של הדגם הותקן במיקום נוח יותר למילוי ובלוח המחוונים נוסף מחוון לכמות הנוזל במיכל.

 

שברולט סילברדו hd החדש 2020
תיבת 10 הילוכים אוטו׳ חדשה למנוע הדיזל.

שברולט מציינת כי כל רכיבי ההנעה מהמנוע ועד לגלגלים שודרגו משמעותית, כולל שלדת הסולם, וזאת בכדי לאפשר לדגם כושר גרירה מרשים של עד 16,102 קג״מ - שיפור של 52% לעומת הדגם היוצא (בדגם HD 3500 עם הנעה אחורית וחישוקים כפולים מאחור).

 

הסליברדו HD החדש ישווק במספר רמות גימור, כאשר כל רמת גימור נבדלת וויזואלית בעיצוב שונה במעט לגריל הקדמי. שברולט תאפשר לרוכשים לבחור במערך מצלמות הקיפי של עד 15 מצלמות המאפשרות לנהג בחירה מבין מגוון רחב של נקודות מבט סביב הרכב, כגון מבט 360 מעלות ואף מצלמה עד הנגרר המאפשרת לנהג לראות את הנעה מאחורי הנגרר כאילו היה שקוף.

 

שברולט סילברדו hd החדש תא הנוסעים
גם תא הנוסעים זכה לשדרוג משמעותי.

את הארגז האחורי ניתן לקבל בגרסה רגילה (2089 מ״מ אורך רצפה) או ארוכה (2496 מ״מ) ובשני המקרים הארגז גדול יותר מזה של הדגם היוצא - משמעותי יותר בגרסה הרגילה. שברולט הוסיפה אופציה לדלת ארגז עם פתיחה/סיגרה חשמלית ושקע 120V בארגז.

מערכת ההנעה הכפולה שודרגה והיא כוללת כעת מצב 4auto המעביר אוטומטית בין הנעה אחורית לכפולה בהתאם למצב האחיזה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.