שברולט תציג בתערוכת השיפורים SEMA ארבע גרסאות חדשות על בסיס הקאמרו.

מכוניות השרירים ובראשן הקאמרו והמוסטאנג, חוזרות מהמתים ומציגות הצלחה מרשימה במכירות. כפי שכל איש שיווק יודע, צריך להכות בברזל כל עוד הוא חם. שברולט תחשוף לא פחות מ-4 דגמי קאמרו משופרים מבית, שתוכל להציע ללקוחות באולמות התצוגה. טריק שיווקי שמכניס כסף רב ללא מעט יצרניות רכב.

 

 

שברולט קאמרו

2011 – שברולט קאמרו " Red Flash":

בקאמרו זו כל מה שנעשה הוא צביעה חדשה עם פס האורך המסורתי ומערכת יניקה ופליטה משופרת שנועדו לחדד את השורשים הספורטיביים מהן מגיעה הקאמרו.

 

 

שברולט קאמרו SSX למסלול

2011 – שברוט קאמרו SSX למסלול:

גרסת שברולט קאמרו SS למסלול. במכונית זו, שברולט החליפה את הפאנלים החיצוניים בכאלו העשויים מסיבי פחמן והוסיפה כנף אחורית גדולה לתוספת כוח הצמדה. מבפנים, שברולט הסירה את רוב אמצעי הנוחות כגון מערכת השמע, שטיחים וכו'. כלוב התהפכות הותקן וכן מיכל דלק חדש המתאים למרוצים. המנוע, בהחלט שרירי, 6.2 ליטר V8 בהספק של 524 כ"ס.

 

 

שברולט קאמרו  XM

2011 – שברולט קאמרו XM:

מה הקטע שלה? שום דבר מיוחד, רק עוד אפשרות לצביעה חיצונית וחישוקים גדולי קוטר משודרגים מהדגם הרגיל ואבזור נרחב כמו רדיו לוויני XM חינם לשנה. המנוע הוא אותו מנוע V6 בהספק 312 כ"ס, אמריקה הישנה והטובה.

 

 

שברולט קאמרו  סינרגי

קאמרו סינרגי גרסת 2011:

שברולט תחל להציג בכל שנה גרסת סינרגי חדשה. רעיון מוצלח לרענון הדגם מבלי בעצם להשקיע יותר מידי. גרסת הסינרגי, תחיל פרטים שאין באף גרסה אחרת של הקאמרו יחד עם רשימת אבזור ייחודית.

 

תגיות: שברולט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.