לקסוס חושפת את ה- RZ 600e כמהדורה מיוחדת לגרסת הביצועים של הקרוסאובר החשמלי לקסוס RZ המהווה שדרוג לדגם RZ 550e באמצעות מערכת בלימה משודרגת, כיול מתלים ספורטיבי יותר, שדרוג אווירודינמי ועוד.
נתחיל ממה שלא השתנה וזו יחידת ההנעה החשמלית, שילוב של שני מנועים חשמליים בהספק של 227 כ"ס ו-27.3 קג"מ האחד כך שלדגם הספק משולב של 408 כ"ס וזה מספיק עבור נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.4 שניות. גם הסוללה נותרה ללא שינוי, 77kWh, כך שטווח הנסיעה עדיין עומד על 525 ק"מ.
מה כן השתנה? בולמים אדפטיביים וקפיצים חדשים הנמיכו את המרכב ב-20 מ"מ משמעותיים לטובת הפחתת מרכב הכובד וכבסיס לשדרוג האווירוגינמי המקיף לו זכה דגם 600e. השדרוג האווירודינמי הבולט ביותר הוא כמובן צמד הכנפיים הגדולות יחסית שנוספו מאחור לטובת הגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות, לצד זה נמצא מפצל זרימה קדמי מקרבון הכולל כונסים לטובת הובלת אוויר לקירור של מערכת הבלימה.
מאחורי חישוקי "21 מבית ENKEI נמצא צלחות בלימה גדולות יותר המספקות פיזור חום משופר לטובת עמידות גבוה יותר של המערכת בעומס גבוה. הדגם מצויד במערכת היגוי אלחוטית וזו לטענת לקסוס זכתה לכיול חדש המספק לנהג משוב מדויק על מצב האחיזה בגלגלים הקדמיים. לצד זה לקסוס הוסיפה סוג של "מצב ידני" המספק לנהג תחושת חיבור גבוהה יותר למעשה הנהיגה והשליטה ברכב. לצד כל זה נמצא מגוון שדרוגים נוספים כגון גג מקרבון, ניפוח בתי הגלגלים, חבילת קרבון, אופציה לצביעה בשחור-אפור ייחודי ועוד.

