GMV האמר EV SUV
GMV האמר EV SUV.
GMV האמר EV SUV
GMV האמר EV SUV.

באוקטובר אשתקד ג'נרל מוטורס חשפה לראשונה את GMC האמר EV החשמלי בתצורת טנדר פיק-אפ וכעת היא חושפת את גרסת ה- SUV של הדגם ואם נקביל את זה להאמר המקורי, גרסת הפיק-אפ היא האמר H1 ואילו גרסת ה- SUV מקבילה להאמר H2. היה גם האמר H3 אמנם אך הוא כבר לא היה הדבר האמיתי.

 

גרסת הפיק-אפ של ההאמר EV תהיה זמינה ללקוחות החל מהשנה הבאה, גרסת ה- SUV תהיה זמינה בתחילת 2023 בגרסאות השקה מיוחדות (Edition 1) ובאביב 2023 ותחילת 2024 בשאר גרסאות הדגם. מחירי הדגם בשוק האמריקאי יחלו ב-$79,995 ועד ל-$110,595 לגרסת ההשקה הבכירה המצוידת בחבילת שטח מיוחדת. ג'נרל מוטורס עושה כאן מעשה טסלה, כלומר פותחת את פנקס ההזמנות זמן רב לפני השיווק בפועל של הדגם. 

GMC האמר EV SUV מבוסס על פלטפורמת Ultium הייעודית לרכבים חשמליים של ג'נרל מוטורס והוא ישווק עם שתי יחידות הנעה חשמליות חזקות במיוחד: גרסאות בסיס עם שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 625 כ"ס או גרסאות שלושה מנועים בהספק כולל של 830 כ"ס. GMC האמר EV פיק-אפ הוצג עם יחידת הנעה נוסף בהספק כולל של 1000 כ"ס. ג'נרל מוטורס מפרסמת גם את נתון המומנט המרבי אך לא במנוע כמקובל אלא בגלגל שהוא תמיד גבוה פי כמה, בתכלס גרסת השלושה מנועים מציעה מומנט אדיר של 138 קג"מ. גרסת השלושה מנועים מסוגלת גם להאיץ את הרכב הענק הזה מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של כ- 3.5 שניות.

 

GMC האמר EV SUV
GMC האמר EV SUV.

ג'נרל מוטורס לא מציינת את קיבולת הסוללות שהותקנו בדגמים השונים אלא רק את טווח הנסיעה (נתון לא סופי), החל מ-402 ק"מ לדגם הבסיס ועד ל- 483 ק"מ. למעט דגם הבסיס המצויד בסוללה במתח של 400V, שאר הדגמים מצוידים בסוללה במתח כפול של 400V או 800V המאפשרת טעינה סופר מהירה בהספק של עד 300kW.

 

לדגם בסיס גלגלים ענק של 322 ס"מ אך בזכות היגוי לכל ארבעת הגלגלים המוצע כסטנדרט במרבית הגרסאות, לדגם רדיוס סיבוב של 10.8 מטר בלבד, כמו של משפחתית ממוצעת. במהירויות נמוכות לדגם אפשרות להפנות את כל הגלגלים לאותו כיוון בכדי לאפשר נסיעה הצידה בדומה להליכה של סרטן. דרוכשי הדגם יוכלו להוסיף חבילת שטח המוסיפה לדגם חישוקי "18 עם צמיגי שטח "35, מיגוני גחון ומגלשי החלקה על סלעים, חלקי הנעה מחוזקים, מצלמה המציגה בתא הנהג את הנעשה בתחתית המרכב ועוד.

 

GMC האמר EV SUV
GMC האמר EV SUV.

תא הנוסעים זהה כמובן למה שפגשנו בגרסת הפיק-אפ, עם עיצוב המאפשר לנהג לראות היטב את פינות הרכב הקדמיות דבר המאפשר לנהג להציב את הגלגלים הקדמיים בדיוק היכן שנדרש, יחד עם טכנולוגיה עדכנית כגון לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מערכת מולטימדיה עם מסך "13.4 ומערכת בקרת השיוט האדפטיבית Super Cruise שהיא מערכת הנהיגה הסמי-אוטונומית היחידה המאפשרת נהיגה חוקית ללא אחיזה בגלגל ההגה לאורך של 321,869 ק"מ בכבישים מתאימים בארה"ב ובקנדה (מבוססת מפות 3D בהפרדה גבוהה).

 

GMC האמר EV SUV
GMC האמר EV SUV.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.