תערוכת ניו יורק 2020 נדחית
תערוכת ניו יורק 2020 נדחית לאוגוסט.
תערוכת ניו יורק 2020 נדחית
תערוכת ניו יורק 2020 נדחית לאוגוסט.

תערוכת ניו יורק אמנם לא בוטלה כמו תערוכת ז'נבה, אך היא נדחית בשלב זה ב-4 חודשים בשל התפרצות וירוס הקורונה.

 

כצפוי אפשר לומר, גם תערוכת הרכב של ניו יורק נופלת קורבן לוירוס הקורונה רק שבניגוד לתערוכת ז'נבה שפשוט בוטלה ימים ספורים לפני הפתיחה, מארגני תערוכת ניו יורק, שתוכננה להיפתח ב-10 באפריל, בחרו בשלב זה רק לדחות את התערוכה למועד מאוחר יותר, 28 באוגוסט 2020.

 

תערוכת ז'נבה, שהייתה אמורה להתרחש בתחילת החודש, בוטלה ימים ספורים לפני התערוכה כך שלמרות שהיא לא התקיימה, כל יצרני הרכב חשפו באמצעות רשת האינטרנט את הדגמים החדשים שהיו אמורים להיות מוצגים בתערוכה. במקרה של תערוכת ניו יורק, הפתיחה הייתה אמורה להיות בעוד חודש מהיום כך שליצרני הרכב זמן רב יותר להערך לשינוי.

 

השאלה היא האם הם ידחו את ההשקות לאוגוסט או שכמו במקרה של ז'נבה, הם פשוט יעשו זאת בדרך הרגילה והמקובלת כיום באמצעות רשת האינטרנט ובהודעות מסודרות לעיתונות. יש לציין כי דחיית התערוכה לאוגוסט אומרת שהתערוכה תערך למעשה לאחר תערוכת דטרויט הקטנה המיועדת בעיקר לשוק האמריקאי.

השלישייה הגרמנית, מרצדס, ב.מ.וו ואודי, כבר הודיעו בתחילת השנה כי השנה הם לא ייקחו חלק בתערוכת ניו יורק. בתערוכת ניו יורק היינו אמורים לפגוש מספר דגמים מעניינים, כגון ג'נסיס G80 החדשה, פורד ברונקו החדש ואפשר היה לצפות גם לניסאן אקס טרייל החדש, לקיה קרניבל המחודש, אאוטלנדר החדש ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.