2021 סובארו BRZ החדשה
חשיפה בעוד שבועיים - BRZ החדשה.
2021 סובארו BRZ החדשה
חשיפה בעוד שבועיים - BRZ החדשה.

בחודש שעבר סובארו חשפה טיזר ראשון ל-BRZ החדשה וציינה שהיא תחשוף את הדור השני של הדגם עוד השנה. כעת, סובארו חושפת טיזר נוסף לדגם, הפעם של רבע מחזית הדגם, ומכריזה כי ב-18 בנובמבר 2020 היא תחשוף את ה-BRZ החדשה.

 

סובארו BRZ החדשה, כמו בדגם היוצא, תיוצר במשותף עם טויוטה שמצידה תציג את הדור השני של ה-GT86 שככל הנראה תזכה לשם חדש - GR86. אם הספקתם לשכוח, נזכיר לכם כי סובארו BRZ החדשה תתבסס על פלטפורמת TNGA של טויוטה, בגרסת הנעה אחורית כמובן, ובחזית נפגוש הפעם מנוע חזק יותר כאשר הצפי הוא שהדגם יזכה לאחד ממנועי הטורבו של סובארו בנפח של 1.8 ליטר או 2.4 ליטר בהספק מרבי הצפוי לעמוד על כ-250 כ"ס, זאת לעומת 200 כ"ס בדגם הנוכחי. הבדל משמעותי יותר יהיה כמובן בגזרת המומנט שיעלה מגזרת ה-20 קג"מ למעל ל-30 קג"מ.

זה או זה, בכל מקרה מדובר בשדרוג משמעותי בחטיבת הכוח של הדגם, זה גם אומר בנוסף שהדגם ימשיך לשמור על מרכז כובד נמוך יחסית בזכות המבנה השטוח של מנועי סובארו. נותר רק לקוות שהשדרוג הזה לא יגרום לדגם לפזול לגזרת מחיר של 300 אלף שקל לעומת גזרת ה-200 אלף שקל של הדגם הנוכחי, במיוחד כאשר תוספת הכוח המשמעותית תהפוך את הדגם לנחשק יותר גם עבור חובבי הביצועים בקו ישר, למרות שכל מה שהדגם הזה אוהב זה לנסוע על הצד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.