הקורולה ההיברידית אמנם מיועדת לשוק הסיני בלבד, נכון לעכשיו, אך היא ככל הנראה מציגה את מתיחת הפנים לקורולה 2015-2016.

2015 טויוטה קורולה היברידית
טויוטה קורולה היברידית, נכון לעכשיו עבור השוק הסיני בלבד

עם פתיחתה של תערוכת שנגחאי, טויוטה חושפת גרסה היברידית לקורולה המיועדת לשוק הסיני. למעשה, זו הפעם הראשונה בה טויוטה מציגה מחוץ ליפן גרסה היברידית לקורולה, שם גם כך הקורולה שונה לחלוטין מהדגם המשווק בשאר העולם – למעט השם כמובן.

 

הקורולה ההיברידית לא מצוידת, כפי שניתן היה לצפות, ביחידת ההנעה של האוריס ההיברידית (1.8 ליטר 136 כ"ס) אלא דווקא ביחידת ההנעה ההיברידית של היאריס הקטנה - מנוע 1.5 ליטר והספק כולל של 99 כ"ס. הסיבה לשימוש ביחידת ההנעה של היאריס היא שבשוק הסיני אין הטבת מס לרכבים היברידיים, כנהוג ברוב מדינות המערב, אך ישנה הטבה למכוניות עם מנועים בנפח של 1.5 ליטר ומטה. לפי התקשורת הסינית, צריכת הדלק של הדגם עומדת על כ-20.4 ק"מ לליטר (לפי התקן הסיני).

 

ניתן להניח שהקורולה ההיברידית לא רלוונטית עבור שווקים מחוץ לסין, עבור טויוטה זה אומר פגיעה במכירות של הפריוס המצליחה, אך מה שכן רלוונטי עבורנו הוא שהעיצוב המעודכן של הדגם הוא ככל הנראה מתיחת הפנים לקורולה אותה נפגוש בהמשך השנה.

 

החזית המעודכנת תואמת לשפת העיצוב החדשה של טויטה אותה פגשנו לא מזמן באוריס 2015 המחודשת. יחד עם החזית החדשה, טויוטה עיצבה מחדש גם את הפנסים מאחור למראה מודרני יותר יחד עם שימוש בתאורת LED.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.