פורד מעדכנת את רשימת המנועים של הקוגה עם 1.5 טורבו המחליף את מנוע ה-1.6 טורבו וכן עם מנוע 2.0 טורבו דיזל חדש וחזק בהספק של 180 כ"ס. כל הגרסאות חסכוניות יותר ומזהמות פחות מבעבר.

2015 פורד קוגה

פורד קוגה, הקרוסאובר הקומפקטי של פורד ששיווקו החל בתחילת 2013, יזכה לעדכון עיצובי רק בשנה הבאה אך עד אז, פורד מעדכנת את דגמי 2015 של הקוגה עם מנועים חדשים וחסכוניים יותר, שלושה צבעים נוספים לבחירה ועדכון קל לאבזור.

 

כל גרסאות הקוגה ישווקו מעתה כסטנדרט עם מערכת עצור/סע משודרגת ועם גריל אקטיבי בעל תריסים הנפתחים/נסגרים אוטו' לטובת שיפור צריכת הדלק המהירויות גבוהות. יחד עם המנועים החדשים, הקוגה 2015 מציג פליטת CO2 נמוכה יותר וגם צריכת הדלק צפויה להשתפר (פורד לא חושפת עדיין את נתוני צריכת הדלק החדשים).

 

את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו של הדגם הנוכחי, פורד מחליפה במנוע ה-1.5 ליטר טורבו (אקובוסט) החדש שלה שיוצע באותם הספקים: 150 כ"ס עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית בלבד או 180 כ"ס ו-24.5 קג"מ שיוצע עם הנעה כפולה ותיבה אוטו' בלבד.

 

עבור השוק האירופאי, פורד מעדכנת גם את מנוע הטורבו דיזל 2.0 ליטר TDCi של הדגם. הגרסה הבכירה של מנוע זה שהציעה בעבר 163 כ"ס ו-34.6 קג"מ תציע בגרסה המשופרת 180 כ"ס ו-40.8 קג"מ. למרות תוספת ההספק, פליטת ה-CO2 נמוכה יותר של עד-12% מהמנוע הקודם. גם גרסת ה-150 כ"ס של מנוע זה שודרגה וגם היא בעלת פליטת CO2 נמוכה יותר.

 

בתחום האבזור, בקרת שיוט ומגביל מהירות יוצעו כסטנדרט בכל רמות הגימור באירופה וכן תפעול קולי לאפליקציות באמצעות AppLink . ברמת הגימור הגבוהות, פורד מוסיפה כסטנדרט בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראה על התנגשות מלפנים וניטור לחץ אוויר בצמיגים לכל צמיג בנפרד. כאמור, פורד מוסיפה שלושה צבעים חדשים לבחירה: אדום מטאלי, אפור-מגנטי מטאלי ולראשונה צבע כתום "Tiger Eye" שהושאל מהפוקוס ST החדשה.

 

הקוגה המעודכן יגיע אלינו במהלך השנה הבאה, אליו יצטרפו המונדיאו החדשה, הפוקוס 2015 המחודשת וכן פורד אדג' החדש שלראשונה ישווק באופן סדיר באירופה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.