דאצ'יה לוגאן, המשפחתית סדאן וסטיישן (MCV) הקומפקטית של דאצ'יה נחותת בישראל, עם מנועי בנזין ודיזל, תיבה ידנית או אוטו' ומחיר התחלתי של 74,990 שקל.

2016 דאצ'יה לוגאן סדאן
דאצ'יה לוגאן סדאן וסטיישן (MCV) נחתו בישראל.

קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של המשפחתית הקומפקטית דאצ'יה לוגאן ודאצ'יה לוגאן MCV. הדגמים ישווקו עם מנוע 0.9 ליטר טורבו או 1.5 ליטר טורבו דיזל, תיבת הילוכים ידנית או רובוטית (מצמד יחיד) ובמחיר התחלתי של 74,990 שקל ללוגאן ו-82,990 שקל ללוגאן MCV. המתחות העיקריות של הלוגאן סדאן, והיקרות ממנה משמעותית, הן פיג'ו 301, יונדאי i25, קיה ריו סדאן, מיצובישי אטראז' ועוד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

דאצ'יה לוגאן היא המשפחתית הקומפקטית של דאצ'יה הבוססת על הסופר מיני סנדרו כאשר הלוגאן מהווה למעשה את גרסת הסדאן של הדגם והלוגאן MCV מהווה את גרסת הסטיישן של הדגם. ההבדל המשמעותי בין הדגמים נמצא בבסיס גלגלים גדול יותר של הלוגאן, 2.63 מטר לעומת 2.59 בסדנרו וכן במידת האורך העומדת על 4,346 מ"מ בלוגאן סדאן ו-4,494 מ"מ בלוגאן MCV.

 

הבדל משמעותי נוסף לעומת הסנדרו נמצא בנפח תא המטען, זה עומד על 510 ליטר בסדאן ו-573 ליטר ב- MCV, קיפול המושבים בלוגאן MCV מאפשרים לקבל נפח תא מטען עצום של 1,518 ליטר.

 

2016 דאצ'יה לוגאן MCV
דאצ'יה לוגאן MCV.

הלוגאן סדאן והלוגאן MCV ישווקו כאמור עם שני מנועים, המוכרים מדגמים אחרים של דאצ'יה (ורנו כמובן שסיפקה את המנועים): 0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 90 כ"ס ומומנט מרבי של 14.3 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית EASY R והוא מספק בדגם ביצועים של 11.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 169 קמ"ש, לצד צריכת דלק משולבת של 20 ק"מ לליטר.

 

המנוע הנוסף הוא מנוע ה- 1.5 ליטר dCi דיזל המוכר של רנו בהספק מרבי של 90 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ. מנוע זה המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד מספק בדגם ביצועים של 11.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 167 קמ"ש, לצד צריכת דלק משולבת של 27.0 ק"מ לליטר.

 

הדגם ישווק ברמת אבזור אחידה הכוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה "7 מקורית, בקרת שיוט, דיבורית BT, שליטה מההגה, כניסת USB, מגביל מהירות, 4 כריות אוויר, חיישני נסיעה לאחור, מראות צד חשמליות ועוד. ללוגאן MCV ציון בטיחות נמוך במבחני הריסוק של 3 כוכבים בלבד, עם ציון נמוך למדי של 59% בסעיף הגנה על נוסעים בוגרים מלפנים. 

 

מפרט טכני: דאצ'יה לוגאן סדאן, דאצ'יה לוגאן MCV

 

2016 דאצ'יה לוגאן מחירון:

לוגאן סדאן ידני 0.9 טורבו - 74,990 שקל

לוגאן סדאן אוטו' 0.9 טורבו - 79,990 שקל

לוגאן סדאן ידני 1.5 דיזל – 84,990 שקל

 

לוגאן MCV אוטו' 0.9 טורבו – 82,990 שקל

לוגאן MCV ידני 1.5 דיזל – 85,990 שקל

לוגאן MCV אוטו' 1.5 דיזל – 89,990 שקל

 

 

השם לוגאן צפוי להיות מוכר לחלק מכם, בעבר קרסו שווקה בישראל את הלוגאן תחת מותג רנו (הדור הקודם של הדגם) כאשר הרנו לוגאן MCV שווק בגרסת שבעה מושבים והיה לרכב השבעה מושבים הזול בישראל. כיום, הלוגאן MCV משווק עם 5 מושבים בלבד שכן את דגם השבעה מושבים בדאצ'יה ממלא הלודג'י. 

 

דאצ'יה לוגאן סדאן:

 

דאצ'יה לוגאן MCV:

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

צר לי - אבל זה עדיין יקר ולא תחרותי. במבצעים רכבים בסגמנט נמכרים במחירים קרובים מידי. רכבי דאצ'יה אינם בטיחותיים. שקטים ונעימים במיוחד בנסיעה ביחס למתחרות. לכן בפער מחיר של 10000 לא יודע אם יש...

צר לי - אבל זה עדיין יקר ולא תחרותי. במבצעים רכבים בסגמנט נמכרים במחירים קרובים מידי. רכבי דאצ'יה אינם בטיחותיים. שקטים ונעימים במיוחד בנסיעה ביחס למתחרות. לכן בפער מחיר של 10000 לא יודע אם יש הצדקה אמיתית לקנות.

לדוגמא - סיאט איביזה טורבו אוטו' מאובזרת יפה נמכרת ב 80+ תלוי בזמן ובמשא ומתן. כנ"ל לגבי פ'יזו 208. סוזוקי בלאנו חדשה אוטו' נמכרת ב-90K לפני הנחה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

צודק, דאצ'יה קצת עפו על עצמם עם הדגם הזה, שהוא בסופו של דבר סנדרו עם תחת. הם הסתכלו על התמחור של הדגמים המיועדים לליסינג (301, ריק ריו, יונדאי i25...) ולא על התמחור של הדגמים לשוק הפרטי.

This comment was minimized by the moderator on the site

אבל אל תשכח שלפחות מבחינת בטיחות גם סוזוקי באלנו השיגה 3 כוכבים בלבד.
השיקול העיקרי נגד הוא רמת בטיחות נמוכה. מבחינת רעש, ביצועים וכו' אין הרבה מה להתלונן על רכב שימושי ב- 80K.
מעניין כמה תעלה...

אבל אל תשכח שלפחות מבחינת בטיחות גם סוזוקי באלנו השיגה 3 כוכבים בלבד.
השיקול העיקרי נגד הוא רמת בטיחות נמוכה. מבחינת רעש, ביצועים וכו' אין הרבה מה להתלונן על רכב שימושי ב- 80K.
מעניין כמה תעלה גרסת הדיזל.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מנועים חלשים , שם ויצרן שמבטיח ירידה מחיר של לפחות 30 אחוז בשנה הראשונה . מנועים חלשים אומנןףם אין כבר את מבחן הקסטל אבל ניתן לבדוק במקומות אחרים עמוסה על נוסעים חוששני שתטפס ב40 קמ"ש ...בקיצור...

מנועים חלשים , שם ויצרן שמבטיח ירידה מחיר של לפחות 30 אחוז בשנה הראשונה . מנועים חלשים אומנןףם אין כבר את מבחן הקסטל אבל ניתן לבדוק במקומות אחרים עמוסה על נוסעים חוששני שתטפס ב40 קמ"ש ...בקיצור אין הצדקה למחיר כזה . רוצים לדחוף מוצר זול נא לפתות במחיר הנחה משמעותי .

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location