מיני קלאבמן ALL4 החדשה מצוידת במערכת הנעה כפולה המשפרת גם את האחיזה וגם את היכולות הדינמיות.

2016 מיני קלאבמן ALL4
מיני קלאבמן החדשה - עכשיו גם בגרסת הנעה כפולה ALL4.

כחצי שנה לאחר שהציגה את הקלאבמן החדשה, המכונית הגדולה ביותר שמיני יצרה אי פעם, מיני חושפת כעת את גרסת גרסת ההנעה הכפולה של הדגם, קלאבמן ALL4. להוציא את דגם הפנאי של מיני, הקאנטרימן, זו הפעם הראשונה שמיני מציעה את אחד הדגמים שלה עם הנעה כפולה.

 

מערכת ההנעה של הדגם עובדת בעדיפות לציר הקדמי בתנאים רגילים בכדי לחסוך בדלק ולהקטין הפסדים מכניים, עד 30% לפי מיני. כאשר המערכת חשה באיבוד אחיזה, היא מעבירה באופן מידי לפי מיני חלק מהמומנט לציר האחורי. המערכת פועלת במשולב עם מערכת בקרת היציבות של הדגם כך שהמערכת מסוגלת לבלום או להעביר מומנט לכל גלגל בנפרד, מה שמשפר את היכולות הדינמיות של הדגם וכמובן, מאפשר במקביל את שיפור האחיזה על משטחים דלי חיכוך כגון בוץ ושלג.

 

שני מנועים בלבד יוצעו יהיו זמינים עם השקת הדגם. המנוע הראשון הוא מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר מהקופר S והמייצר בדגם הספק של 192 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ (30.5 בגדישת יתר לזמן קצוב). עם תיבת שישה הילוכים ידנית, הקלאבמן ALL4 קופר S תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.0 שניות ועם תיבת 8 הילוכים אוטו' הזמן יתקצר ל-6.9 שניות. המהירות המרבית בדגם זה עומדת על 225 קמ”ש.

 

מנוע נוסף שיוצע עם הדגם בגרסת הקופר SD הוא מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' בלבד והוא מספק בדגם ביצועים של 7.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 222 קמ"ש. צריכת הדלק של דגם הדיזל עומדת על 20.8 ק"מ לליטר וזו של דגם הבנזין עומדת על 15.9 ק"מ לליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.