סיטרואן C3 החדשה מציעה עיצוב צעיר ושלל אפשרויות להתאמה אישית, מנועים מודרניים וחסכוניים והבטחה לנוחות ושקט מרביים.

2016 סיטרואן C3 החדשה
סיטרואן C3 החדשה - אווירה צעירה והבטחה לנוחות מרבית עם הרגשה של בית.

לאחר שזכינו אמש להצצה מוקדמת לדגם, סיטרואן חשפה היום (ד') בבכורה עולמית את ה- C3 החדשה, הדור השלישי למכונית הסופרמיני של המותג, ממנו נמכרו עד היום כ-3.5 מיליון יחידות מאז שהוצג הדור הראשון של הדגם בשנת 2002.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

סיטרואן C3 החדשה היא מכונית הפונה באופן מובהק לקהל לקוחות צעיר, באמצעות עיצוב נועז וצבעוני שהוא הכלאה בין ה- C1 הקטנה יותר ל-C4 קקטוס הייחודי' שגם “השאיל” ל-C3 את בועות הפלסטיק Airbump הייחודיות בצידי הדלתות.

 

בנוסף לכך הדגם יוצע עם שלל אפשרויות להתאמה אישית של העיצוב באמצעות מבחר גדול של שילובי צבעים, לא פחות מ-36 שילובי צבעים שונים ולראשונה סיטרואן, ה- C3 מצוידת במצלמת דשבורד מקורית מהיצרן (ConnectedCam) המאפשרת לא רק לצלם בזמן נסיעה אלא גם לשתף תמונות מהנסיעה ברשתות חברתיות ישירות מהרכב באמצעות אפליקציה ייעודית. המצלמה מצלמת באיכות HD והיא כוללת חיישן GPS וזיכרון פנימי של 16GB ושומרת באופן אוטו' תיעוד של 30 שניות לפני ו-60 שניות אחרי במקרה של תאונה.

 

סיטרואן C3 החדשה גדולה ומרווחת יותר מהדגם היוצא, עם אורך של 3.99 מטר, רוחב של 1.75 מטר, גובה של 1.47 מטר ובסיס גלגלים של 2.54 מטר – מידות דומות למדי לאלו של ה-208 עם יתרון קל ל-C3. נפח תא המטען בדגם עומד על 300 ליטר.

 

2016 סיטרואן C3 החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים ייחודי בעיצובו העושה שימוש נרחב בבד כאלמנט עיצובי.

היצע המנועים בדגם זהה לחלוטין למוכר לנו מה-208: שלושה מנועי בנזין, 1.0 ליטר שלושה צילינדרים עם 68 כ"ס ו-1.2 ליטר שלושה צילינדרים עם 82 כ"ס או 110 כ"ס בגרסת הטורבו. שני מנועי דיזל מסדרת BlueHDI החדשה ישרתו את הדגם, 1.6 ליטר בגרסת 75 כ"ס או 100 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 5 או 6 הילוכים ידנית, חלקם יוצעו עם תיבת שישה הילוכים אוטו' – EAT6 המוכרת מה-208. סיטרואן לא חושפת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק, אך אלו צפויים להיות זהים לנתונים המוכרים לנו מה-208.

 

תא הנוסעים של ה- C3 החדשה מציג עיצוב בהשראת ה- C4 קקטוס והוא ללא ספק מקורי וייחודי. כמו בכל דגמי סיטרואן האחרונים, גם כאן המינימליזם שולט ותפעול המערכות השונות ברכב, למעט מערכות לשעת חירום, נעשה דרך מסך מגע "7 מרכזי או דרך הכפתורים שעל גלגל ההגה. מערכת המולטימדיה בדגם היא מהדור העדכני וכוללת שיקוף למכשירים סלולריים באמצעות אפל CarPlay. אנדרואיד Auto או MirrorLink.

 

המושבים בדגם אמנם דומים בעיצובם לאלו המוכרים לנו מהקקטוס, אך בסיטרואן מציינים כי הם נוחים יותר באמצעות שימוש בשני ספוגים מוקצפים. בנוסף לכך, בסיטרואן מבטיחים כי בידוד הרעשים בדגם הוא מהמובילים בסגמנט יחד עם נוחות נסיעה גבוהה ורמת בטיחות גבוהה באמצעות תוספת של קורות בצורת H מתחת למושבים לטובת עמידות גבוהה יותר של השלדה במקרה של תאונה. בתחום הבטיחות, הדגם מצויד במערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על עצמים באזורים מתים והתראה על עייפות הנהג.

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

יופי של רכב. סיטרואן מרשימה בזמן האחרון ואם המחיר יהיה דומה ל-208, יכולה להיות להיט.

This comment was minimized by the moderator on the site

להיט היא תהיה רק אצל המוסכניק שקרוב לביתך.סיטרואן,פיגו,רנו.... לוקחים רק בליסינג.

This comment was minimized by the moderator on the site

זה היה בהחלט נכון בעבר, אך תבדוק את נושא האמינות בדגמים החדשים של פיג'ו וסיטרואן ותגלה שהאמינות טובה מאוד.

This comment was minimized by the moderator on the site

נו באמת. אתה נשמע כמו תקליט שבור מתחילת שנות ה-90.

This comment was minimized by the moderator on the site

כי מאז לא השתנה דבר.כמה נמכרים צרפתיים/איטלקים וכמה קןוריאנים/יפנים?

This comment was minimized by the moderator on the site

...ופיאט

This comment was minimized by the moderator on the site

מישהו דאג לפמפם לכם במוח שסיטרואן לא כדאי פשוט טיפשים

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location