מאזדה 3 החדשה (מתיחת פנים) מציבה רף גבוה של אבזור, כולל פנסי LED אדפטיביים, מערכת GVC החדשה ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

 

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, משיקה את דגמי 2017 המחודשים של מאזדה 3 המשפחתית, במרכב סדאן והאצ'בק, אשר זכו למתיחת פנים הכוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג האיכות והאבזור בתא הנוסעים, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות מהדור האחרון של מאזדה וכן תוספת של מערכת GVC החדשה שהוצגה עם ה-6 המחודשת.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, דגמי 2017 של מאזדה 3 זכו לעדכון קל בלד, כך זה כאשר העיצוב מראשיתו מוצלח למדי. הפגוש הקדמי עוצב מחדש והוא כולל גריל רחב ובולט יותר במעט, הפנסים הראשיים עודכנו קלות והם מבוססי תאורת LED אדפטיבית כסטנדרט, מראות הצד עודכנו בתאורת LED עבור פנסי האיתות, פנסי הערפל עודכנו לתאורת LED ובדגם החמש דלתות נוכל למצוא עיצוב חדש לפגוש האחורי. חישוקי הסגסוגת”18 של הדגם, סטנדרט בכל רמות הגימור, זכו גם הם לעיצוב מעודכן ונוסף להיצע צבע חיצוני חדש, “אפור עשיר".

 

בתא הנוסעים אנחנו מוצאים את העיצוב המוכר, אך לא מעט דברים שודרגו: גלגל הגה חדש, לוח מחוונים מעודכן, קונסולה מחודשת בין המושבים, חומרים משודרגים ואפשרויות חדשות לשילובי צבעים בתא הנוסעים, תצוגה עילית צבעונית, ריפודי מושבים (עור או בד) חדשים ומשודרגים, תאי אחסון גדולים יותר בדלתות ומסגרת חדשה למערכת ה- MZD עם מסך "7. בנוסף לכך, מאזדה שדרגה בדגם את בידוד הרעשים, במיוחד מאזור בתי הגלגלים.

 

2017 מאזדה 3 תא הנוסעים
תא נוסעים מאובזר, איכותי ושקט יותר.

כמו בדגם היוצא, נוכל למצוא בדגמי 2017 של מאזדה 3 את מנוע ה-1.5 ליטר 120 כ"ס, המיועד בעיקר עבור ציי רכב, ומנוע ה-2.0 ליטר 165 כ"ס מהווה את המנוע העיקרי של הדגם. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו' שלצידה נוסף בורר עם מצב רגיל/ספורט.

 

בכל הדגמים אנחנו מוצאים את מערכת הבטיחות המתקדמת העדכנית ביותר של מאזדה (כמו ב-6 המחודשת), הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (עד 80 קמ"ש) ומערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה (תיקון היגוי אקטיבי ברמות הגימור קומפורט ופרימיום בדגם 2.0 ליטר).

 

מאזדה שואפת להעניק לדגמים שלה ניחוח פרימיום וביטוי לכך נמצא גם ברשימת האבזור שבדגם, שכמו בדגם היוצא היא עשירה למדי. הדגם ישווק בשלוש רמות גימור, כאשר רמת הגימור הבסיסית ספורט כוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית "7 בעברית, דיבורית BT, מצלמה אחורית, תפעול קולי, שליטה מההגה, קיפול חשמלי למראות הצד (אוטו' בנעילה), חישוקי סגסוגת "18, בקרת אקלים מפוצלת, תאורה ראשית LED אדפטיבית, חיישני תאורה וגשם ועוד. ברמות האבזור הגבוהות יותר ניתן למצוא ריפודי עור, תוספת של מערכות בטיחות, כיוון חשמלי למושב הנהג, חלון גג ועוד. 2017 מאזדה 3 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2017 מאזדה 3 החדשה – מחירון:

מחירי מאזדה 3 החדשה לא עודכנו ותואמים את המחירון החדש אשר פורסם בינואר 2017.

גרסת 1.5 ל' Comfort האצ'בק/סדאן: 132,000 ₪

גרסת 2.0 ל' Sport האצ'בק/סדאן: 132,000 ₪

גרסת 2.0 ל' Comfort האצ'בק/סדאן: 135,000 ₪

גרסת 2.0 ל' Premium האצ'בק/סדאן: 143,000 ₪

 

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית במאזדה: "על רקע התחזקות סגמנט הקרוסאוברים, דגמי המשפחתיות נדרשים להציג הצעת ערך משודרגת ללקוח. מתיחת הפנים הנוכחית ל-3, אשר מצטרפת למהלך הסטנדרט החדש שהוצג בקיץ האחרון, מגביר את הווליום דווקא בנקודות החוזק של הדגם, והופכת אותו להצעה הטובה והמעניינת ביותר, הן ביחס לסגמנט המשפחתיות האפרורי, והן ביחס למתחרים מקטגוריות אחרות."

 

תגובות (12)

This comment was minimized by the moderator on the site

מה עם GPS למה אין ברכבים הללו מערכת ניווט ביזיון

This comment was minimized by the moderator on the site

הלקוח הישראלי תמיד ימצא משהו שחסר לו...

This comment was minimized by the moderator on the site

לך תזדיין!! רק בגלל שאנחנו ישראלים אז מגיע לנו פחות מכל מדינה מערבית או אפילו פחות ממדינת עולם 2.5 במזרח אירופה?!
יבוא יום ונהרוג את כל הגנבים מהסוג שלך שעושים לכל העם הזה רע בנשמה ובכיס!

This comment was minimized by the moderator on the site

התמונה מטעה, במפרט אין בלם יד חשמלי - חבל, התקמצנו על 50$

This comment was minimized by the moderator on the site

זה אגב גם אוטומתי מבטל את הקונסול החדש בין נהג לנוסע קידמי, הוא בצורה ישנה ולא חדש כמן במאזדה 6 או מאזדה 3 (בחו״ל)

This comment was minimized by the moderator on the site

נראה שחסר בנוסף לבלם החשמלי גם התראת על זיהוי עצמים בשטח מת ותנועה חוצה בנסיעה לאחור, דבר שקיים במאזדה 2 המאובזרת.
ציפיתי שיביאו אותה עם המערכות בטיחות של ה-6 עד 160 קמ"ש ובקרת שיוט אדפטיבית.
נזק...

נראה שחסר בנוסף לבלם החשמלי גם התראת על זיהוי עצמים בשטח מת ותנועה חוצה בנסיעה לאחור, דבר שקיים במאזדה 2 המאובזרת.
ציפיתי שיביאו אותה עם המערכות בטיחות של ה-6 עד 160 קמ"ש ובקרת שיוט אדפטיבית.
נזק מוטורס כרגיל מזלזלים בלקוחות ולכן ימשיכו לדשדש במכירות, אם הם רוצים להתחרות בקרוס-אוברים הם צריכים למכור את הפרימיום ב-135 אלף.

בקיצר אין לזה סיכוי מול ה- CHR של טויוטה ב144 עם דירוג בטיחות 7 לעומת 5 במאזדה ועם מנוע הייברידי יותר חסכוני.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

נראה לי שאתה קצת מתבלבל בקטגוריה...
מאזדה 3 אינה בקטגוריה של הקרוסאוברים ולכן אי אפשר להשוות ביניהם.
מציעה לך לעשות קצת שיעורי בית ולהבין כמה אתה טועה ומדבר מחוסר ידע בתחום!
מאזדה 3 מציעה מערכות...

נראה לי שאתה קצת מתבלבל בקטגוריה...
מאזדה 3 אינה בקטגוריה של הקרוסאוברים ולכן אי אפשר להשוות ביניהם.
מציעה לך לעשות קצת שיעורי בית ולהבין כמה אתה טועה ומדבר מחוסר ידע בתחום!
מאזדה 3 מציעה מערכות בטיחות מאוד מתקדמות וחדשניות בנוסף ליתרון המכני המדהים שלה כמו גיר אוטומטי ולא רציף ונפח מנוע גדול.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

קודם כל שיורידו את המחיר אח"כ נרכוש, רכב מעולה!

This comment was minimized by the moderator on the site

יש טעות בכתבה - ״קונסולה מחודשת בין המושבים״ זה לא נכון, פריט הזה לא קיים במאזדה 3 ישראלית. מוזמנים לבקר באולם התצוגה ולבדוק

This comment was minimized by the moderator on the site

צודק היבואן בארץ קמצן ולכן לא הביא את הדגם המדובר ועוד דורש על רכב ששווה אולי 90000 שקל 132000

This comment was minimized by the moderator on the site

איך היבואן לא מתבייש למכור רכב פרימיום שאין לו הנדברקס חשמלי כפי שיש בתמונה ,ובנוסף לכל מה שהגיבו פה . מה לא עושים בשביל להכניס עוד כסף על חשבון הלקוחות שאין להם ברירה כל-כך מכיוון שאלו רכבי פועלים.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location