סוזוקי סוויפט החדשה, שתיקרא בישראל סופר סוויפט, תשווק בישראל עם מנוע 1.2 ליטר עם תיבה ידנית או אוטו', עם רמת אבזור עשירה אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות. מחיר לדגם ידני החל מ-79 אלף שקל והחל מ-92 אלף שקל לדגם אוטו'.

 

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי בישראל, החלה בשיווקה של סוזוקי סוויפט 2017 החדשה שתיקרא בישראל סופר סוויפט. הסוויפט החדשה תשווק בישראל ברמת גימור אחת עשירה GLX, עם מנוע 1.2 ליטר 90 כ"ס, תיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' ובמחיר של החל מ-78,990 שקל. בניגוד לדגם היוצא שהגיע אלינו מהונגריה, הדגם החדש מגיע ישירות מיפן.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הסוויפט החדשה שומרת על המתכון של הדגם היוצא, כלומר עיצוב צעיר שובב ונאה למדי. הסוויפט החדשה אמנם מבוססת על פלטפורמה חדשה, קשיחה וקלה יותר מזו של הדגם היוצא ואתוה היא חולקת עם הבלנו החדשה, אך למרות זאת ובעוד כל סגמנט הסופרמיני בו היא מתחרה צמח משמעותית במידותיו, הסוויפט נשארת נאמה למידות הקטנות שאפיינו את הדגם היוצא. המעבר לפלטפורמה החדשה אפשר לסוזוקי להפחית משקל משקל משמעותי מהדגם, בין 90 ל-120 ק"ג.

 

עם אורך של 3,840 מ"מ, רוחב של 1,735 מ"מ, גובה של 1,495 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,450 מ"מ, הסוויפט בעיקר רחבה יותר מהדגם היוצא (ב-40 מ"מ) ולבסיס הגלגלים נוספו 20 מ"מ. נפח תא המטען אמנם גדל ב-31 ליטר לעומת הדגם היוצא אך נותר קטן ביחס לסגמנט עם 242 ליטר או 556 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

סופר סוויפט החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים נותר צנום ביחס למתחרות החדשות.

סוויפט החדשה - ביצועים וצריכת דלק:

בעוד הסוויפט החדשה משווקת בעולם גם עם מנוע 1.0 ליטר טורבו עם 102 כ"ס ו-15.3 קג"מ, בישראל הדגם ישווק עם מנוע פשוט יותר: 1.2 ליטר בהספק מרבי של 90 כ"ס ומומנט מרבי של 12.0 קג"מ ב-4,400 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה CVT, זאת לעומת תיבת 4 הילוכים אוטו' בדגם היוצא. הפלטפורמה החדשה ותיבת ההילוכים החדשה אפשרו לדגם לרשום שיפור בתחום הביצועים וצריכת הדלק: 0-100 קמ"ש ב-11.9 שניות (אוטו': 11.0 ש'), מהירות מרבית של 180 קמ"ש (אוטו':175 קמ"ש) וצריכת דלק משולבת של 21.7 ק"מ לליטר (אוטו':21.2 ק"מ לליטר).

 

כאמור, הסוויפט החדשה תשווק ברמת גימור אחת, GLX, הכוללת, בין היתר: תאורת LED מלאה (כולל זו הראשית), חיישני תאורה, חישוקי סגסוגת "16, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה ודיבורית BT, בקרת אקלים, כניסת USB, בקרת שיוט, 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות ועוד. במסגרת השקת הדגם, 300 הרוכשים הראשונים יקבלו מערכת מולטימדיה "8 בהתקנה מקומית בשווי של 5,400 שקל. 2017 סוזוקי סוויפט החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

כמו בדגמים אחרים של סוזוקי בישראל, מערכות בטיחות מתקדמות לא מותקנות בדגם (למרות שסוזוקי מציעה כאלו) ואנחנו נאלץ להסתפק במערכת מובילאיי. מפרט הבטיחות הזה אומר שלדגם ציון בטיחות בינוני של שלושה כוכבים בלבד, לפי ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP (לדגם עם המערכות ציון של 4 כוכבים).

 

2017 סוזוקי סוויפט – מחירון:

סוויפט GLX ידני – 78,990 שקל

סוויפט GLX אוטו' – 91,990 שקל

תוספת לצבע דו גווני – 2,000 שקל.

במסגרת השקת הדגם, 300 הרוכשים הראשונים ייהנו מהנחה בגובה של 2,000 שקל על כל גרסאות הדגם.

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

לפי קטלוג היבואן, לדגם שיימכר בארץ רמת בטיחות "6". מה זה אומר לעומת השלושה כוכבים שאתם ציטטתם? מאין המידע?

This comment was minimized by the moderator on the site

3 כוכבים זה הציון שהסוויפט החדשה קיבלה ללא מערכות בטיחות כלל (4 כוכבים עם מערכות מקוריות של היצרן). בגרסה המשווקת בארץ יש מערכות בטיחות של מובילאיי, ולכן הציון הגבוה יחסית לפי הדרוג הישראלי.

This comment was minimized by the moderator on the site

ככל הנראה האוטו הכי גרוע שהיפנים מייצרים.כנראה שאין מספיק מקום בפס הייצור שלהם בהודו אז העבירו חלק ליפן.

This comment was minimized by the moderator on the site

נו באמת. יש לך את זה ביותר שקוף של מגיב מטעם?

This comment was minimized by the moderator on the site

92 אלף ש"ח....
הזיה מאין כמוה...

This comment was minimized by the moderator on the site

אז לך על הידני. 79 זה הרבה יותר שפוי, ואין הבדל מבחינת אבזור (וזה גם כיף הרבה יותר).

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location