טלקאר, יבואנית קיה בישראל, השיקה היום (ג') את הפיקנטו 2017 החדשה, הדור השלישי למכונית העירונית של קיה שהפכה מהיום שהושקה בישראל ללהיט מכירות היסטרי, כולל זכייה כפולה בתואר המכונית הנמכרת ביותר בישראל.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הפיקנטו החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה העושה שימוש נרחב יותר בפלדה מתקדמת, כך שהיא קשיחה יותר לפיתול ב-32% מזו של הדגם היוצא ובנוסף, היא גם קלה יותר ב-23 ק"מ. כפי שהעיצוב החיצוני הוא אבולוציה מודרנית לדגם היוצא באמצעות יישום של שפת העיצוב העדכנית של קיה, כך גם מידות הדגם לא השתנו משמעותית ועם אורך של 3,595 מ"מ, רוחב של 1,595 מ"מ, גובה של 1,485 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,400 מ"מ, הפיקנטו 2017 החדשה רחבה וארוכה במידה זהה לדגם היוצא, כאשר לבסיס הגלגלים נוספו 15 מ"מ והגובה קוצץ ב-5 מ"מ סמליים.

 

תכנון מחדש של תא הנוסעים, אפשר לקיה להגדיל את נפח תא המטען באופן משמעותי לכדי 255 ליטר כולל גלגל חלופי, תוספת של 55 ליטר ומה שהפוך את תא המטען של הדגם לגדול בסגמנט (ליטר אחד יותר מהסלריו של סוזוקי). עם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח משמעותי של 1010 ליטר וחשוב עוד יותר, באמצעות רצפת מדף, מתקבל תא מטען שטוח – דבר שאף מכונית בסגמנט לא מספקת.

 

2017 קיה פיקנטו החדשה - תא הנוסעים
תא הנוסעים של הפיקנטו החדשה מציב (שוב) רף חדש של איכות, עיצוב ואבזור.

הפיקנטו היוצאת קבע רף של איכות ואבזור וזו החדשה ממשיכה את המסורת. רמת הגימור הבסיסית LX כוללת, בין היתר: מערכת שמע מקורית עם מסך "3, שליטה מההגה על השמע הטלפון, כניסת USB, דיבורית BT , מערכת שמע מקורית עם מסך 3.5 ועוד. ברמות האבזור הגבוהה EX נמצא מולטימדיה מקורית "7 בעברית עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חישוקי סגסוגת "15, בקרת אקלים, חלונות כהים מאחור, מצלמה אחורית מקורית עם פסי הכוונה, משענת מרכזית, חיישני חנייה מקוריים ועוד. 2017 קיה פיקנטו החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

פיקנטו החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

הפיקנטו החדשה תשווק בשלב הראשון עם אותם מנועים מוכרים של הדגם היוצא (בגרסאות מעודכנות): 1.0 ליטר בהספק מרבי של 67 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 9.8 קג"מ ב-3,500 סל"ד. עם מנוע זה ותיבה ידנית לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 14.3 שניות ומהירות מרבית של 161 קמ"ש.  מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטו' 4 הילוכים וצריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 22.7 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 19.6 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו'. 

 

המנוע הבכיר בהיצע הוא מנוע ה-1.25 ליטר בהספק מרבי של 84 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 12.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד. עם מנוע זה ותיבה אוטו' לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 13.7 שניות ומהירות מרבית של 161. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר.

 

לגבי מנוע ה-1.0 טורבו 100 כ"ס. לאור העובדה שמנוע זה משודך בשלב זה לתיבת הילוכים ידנית בלבד, בטלקאר רוצים (ודוחקים ביצרן) להמתין לרגע בו מנוע זה ישודך לתיבת אוטו' ואז להחל בשיווקה של גרסה זו עם רמת הגימור GT Line הספורטיבית למראה. 

 

בתחום הבטיחות, כל הדגמים מצוידים בשבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית מבוססת רדאר עם בלימת חירום עד 75 קמ"ש ובלימה חלקית עד 160 קמ"ש. בנוסף נמצא חגורות אחוריות עם מותחן, לראשונה בסגמנט, פיצוי על דעיכת בלימה במדרון ועוד. בנוסף, כל הדגמים מצוידות במערכת מובילאיי המשולבת במערכת של היצרן.

 

2017 קיה פיקנטו החדשה – מחירון:

קיה פיקנטו 1.0 ליטר LX ידני - 64,900 שקל

קיה פיקנטו 1.0 ליטר LX אוטו' - 69,900 שקל

קיה פיקנטו 1.25 ליטר LX אוטו' - , 79,500 שקל

קיה פיקנטו 1.25 ליטר EX אוטו' - 79,900 שקל

 

האחריות על הדגם כולל 3 שנים אחריות מלאה ועוד 4 שנים אחריות חלקית. 

 

קיה פיקנטו - מפרט מלא דגמי 2020.

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

מה עם גרסת הGT line?

This comment was minimized by the moderator on the site

הורידו את הסנרוף ברמת הגימור EX ?

This comment was minimized by the moderator on the site

יקררר

This comment was minimized by the moderator on the site

פחנוע קוריאני מצוי שתיין דלק ברמות על, לפראייר האולטמבטיבי.
אם אתה ישראלי מצוי ולא חכם במיוחד זה האוטו בשבילך.

This comment was minimized by the moderator on the site

עדיף איביזה במחיר הזה

This comment was minimized by the moderator on the site

"תכנון מחדש של תא הנוסעים, אפשר לקיה להגדיל את נפח תא המטען באופן משמעותי לכדי 255 ליטר...."
אפשר לראות בתמונות שהגדילה של תא המטען היא על חשבון שורת המושבים השנייה. בקושי נשארה שורת מושבים שנייה,...

"תכנון מחדש של תא הנוסעים, אפשר לקיה להגדיל את נפח תא המטען באופן משמעותי לכדי 255 ליטר...."
אפשר לראות בתמונות שהגדילה של תא המטען היא על חשבון שורת המושבים השנייה. בקושי נשארה שורת מושבים שנייה, ילדים עד גובה 1.5 מטר ייכנסו ולא יותר מכך. על מי הם באים לעבוד?

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

גבר, זה רכב מיני, לא ג'יפ.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location